Búsqueda de Gestió econòmica

Libros / Economia. finances. empresa. gestió / Gestió econòmica (84)

  • VERITABLEMENT GLOBAL
    N. SCHLEGEL, ANNA
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,00 €

  • 55 ANYS DE BANCA COOPERATIVA
    BLASCO MARTEL, YOLANDA
    Un recorregut a través de 55 anys d’història de la banca cooperativa. 55 anys marcats per importants esdeveniments històrics, socials i geopolítics molt rellevants que han configurat la nostra societat i el nostre país. Un model cooperatiu en què allò social adquireix un protagonisme rellevant amb una mirada clara i necessària cap al futur. Però aquest llibre no és només el rel...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    28,00 €

  • SOTA LA CISTELLA
    GASOL, PAU
    Un llibre que inspira a través de l'exemple i la reflexió. «Ningú ha dit mai que sigui fàcil complir els teus somnis. Però si tens una passió vertadera i hi poses les teves esperances, l'esforç per assolir-los sempre et compensarà», afirma Pau Gasol que, a Sota la cistella comparteix amb els lectors els valors que l'han ajudat a arribar al cim de la seva carrera esportiva i...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,90 €

  • TESLA
    ENRIQUE LLANES RUIZ
    De la revolución del automóvil a la élite de las empresas tecnológicas más innovadoras del mundo. ¿Por qué Tesla se convertirá en la empresa más grande del mundo? La compañía dirigida por Elon Musk ha batido todos los récords en el ranking de las marcas más valiosas del planeta, superando incluso a gigantes como Facebook, Disney o Coca Cola. Pero Tesla no pisa el freno y pro...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,90 €

  • L'ILLA DELS 5 FARS (EDICIÓ AMPLIADA I ACTUALITZADA)
    RAMON-CORTÉS, FERRAN
    Edició ampliada i revisada del llibre de referència de la comunicació personal que ja ha conquistat més de 100.000 lectors. «Ves a Menorca i, cada nit, dedica't a observar el que sé que tant t'agrada: els fars. Ells et podran ensenyar millor que jo. Observa'ls, sense presses, amb els ulls ben oberts.» Aquest és el sorprenent suggeriment que, després d'una mediocre presentació e...
    Exhaurit

    17,90 €

  • EL INDIVIDUO SOBERANO: UNA GUÍA PARA DOMINAR LA TRANSICIÓN HACIA LA ERA DE LA INFORMACIÓN
    WILLIAM REES-MOGG, LORD
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    22,00 €

  • ENAMORARSE DEL FUTUR
    LLADÓ, MIQUEL
    Un dels experts més importants en estratègia empresarial ens ofereix l’oportunitat de conèixer la seva experiència professional en llocs executius de rellevància de grans multinacionals. En aquest llibre, el lector hi trobarà els mètodes de treball d’en Miquel Lladó i Casadevall i, el més important, l’ideari que l’ha ajudat a crear el seu propi futur i a arribar a les quotes mé...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,00 €

  • EL GRAN LIBRO DE LA VENTA ONLINE
    BAIXAS CALAFELL, MIQUEL
    ¿Quieres vender online pero no sabes por donde empezar? Miquel Baixas nos descubre el mundo de los sistemas de venta desde cero, describiendo todas las claves y todos los procesos de una manera sencilla para que acercar nuestro negocio tradicional al mercado online y explicando paso a paso las nuevas estrategias para vender más y con alcance internacional. ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    23,95 €

  • MAKERS COMO TRANSFORMAR IDEAS EN PRODUCTOS EN ESTOS TIEMPOS
    PIERI JULES
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    29,03 €

  • CÓMO GESTIONAR TU TIEMPO. SERIE MANAGEMENT EN 20 MINUTOS
    ¿Parece que nunca tienes suficiente tiempo para hacerlo todo? Mantenerse al día con las tareas, los plazos y el horario de trabajo puede resultar desalentador. Este libro te propone una serie de conceptos básicos. Con su lectura aprenderás a: evaluar cómo empleas tu tiempo actualmente; priorizar tus tareas; planificar el momento oportuno para trabajar en cada una de ellas; evit...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    9,95 €

  • EDUCACIÓ EMPRENEDORA
    MASGRAU JUANOLA, MARIONA (COORD.)
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,00 €

  • VARIAS, UNA IMPREMTA D'ETIQUETA (1918-2018)
    ROMEU ALEMANY, ANTONI / FORNS VARIAS, JOSEP
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    30,00 €

  • LA TRANSFERÈNCIA DELS APRENENTAGES AL LLOC DE TREBALL
    MEDINA, JOSÉ LUIS / CASAMAYOR, GREGORIO / GIL GONZÁLEZ, MAICA
    La formació és una activitat planificada, cosa que vol dir que anticipem quins resultats volem aconseguir i quin és el procés que seguirem per fer-ho possible. En aquest sentit, un pla de formació comprèn un seguit d’accions formatives de tipologia diferent, unes de més lligades a línies estratègiques o projectes singulars i d’altres de vinculades a aspectes més...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    14,00 €

  • L'EMPRESARI PROACTIU
    LÓPEZ VILLENA, ORIOL
    Durant anys, totes les empreses s'han plantejat el mateix repte: guanyar clients. Es tracta d'un repte compartit en el món dels negocis, però els professionals tendeixen a tractar-lo des d'una perspectiva errònia: vendre per tal d?ajudar amb un determinat producte o servei abans d'ajudar primer per generar una venta després. Sota aquest canvi d'ordre s'amaga el secret del màrqu...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    16,95 €

  • CREATIVITAT I INNOVACIÓ EN LA INDÚSTRIA DE L'ENTRETENIMENT
    SAN CORNELIO ESQUERDO, GEMMA / MARTÍ I RENOM, XAVIER
    En aquest llibre aprofundim en el valor de la creativitat i la innovació per aquesta indústria, des d?una doble perspectiva: d?una banda, situant aquests conceptes en el context de les indústries de l?entreteniment. D?una altra, aprofundint amb les polítiques que afecten el sector. Alhora també proporcionem eines per a situar i llançar projectes d?entreteniment.Amb aquest llib...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    21,00 €

  • EL "JEFE" PARLA (LOCUTA REX)
    PASTOR PÉREZ, LLUÍS
    Aquest no és el típic llibre per a millorar la comunicació dels directius. Descobreix un mètode eficaç basat en tres elements: la claredat, l?atracció i la persuasió.Amb aquest llibre aprendràs sobre: comunicació; lideratge; comunicació no verbal; organització; persuasió; discurs; argumentació; equip; veu; claredat; coaching; funció directiva; atracció ...
    Exhaurit

    15,00 €

  • GUÍAS HBR: GESTIÓN DE PROYECTOS
    HARVARD BUSINESS REVIEW
    Elaboradas por la Harvard Business Review, el sello editorial más fiable del mundo de los negocios, las Guías HBR ofrecen soluciones inteligentes y consejos útiles y sencillos para enfrentarse a los desafíos laborales más importantes.Si estás gestionando tu primer proyecto o simplemente estás cansado de improvisar, esta guía te proporcionará las herramientas y confianza necesar...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,50 €

  • ORGANIZACIONES EXPONENCIALES
    SALIM ISMAIL
    Durante los últimos cinco años, el mundo empresarial ha sido testigo del surgimiento de una nueva generación de empresas – las Organizaciones Exponenciales (ExO) – que han revolucionado la forma de acelerar su crecimiento mediante el uso de la tecnología. Una ExO puede transformar el modo lineal e incremental en que las empresas tradicionales crecen, mediante el uso de activos ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    16,10 €

  • UNA NOVA VIA PER A L'EMPRESA VALENCIANA
    SEGUÍ MAS, ELIES
    Com fer front al repte que suposa construir un nou model productiu per a la societat valenciana? Com podem superar els valencians les amenaces de la competència global i l?emergència de l?economia del coneixement que han fet desaparèixer gran part del nostre teixit productiu tradicional? Un nou model no s?improvisa i haurà de partir de les tradicionals fortaleses dels nostres...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,00 €

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    24,00 €

  • LA ESTRATEGIA DEL OCÉANO AZUL
    KIM, W. CHAN
    Este libro, éxito de ventas a nivel mundial, desafía todo lo que creías saber sobre los requisitos imprescindibles para tener éxito en tus negocios. Actualizado con nuevo contenido, La estrategia del océano azul sostiene que la competencia encarnizada queda reducida a un océano ensangrentado de rivales que luchan por unos beneficios cada vez más pequeños. Basado en un estudio d...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €

  • O TOTS O CAP
    CERDÁN, ESTEBAN / CERDÁN FRANCÉS, ESTEBAN
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    15,00 €

  • WORKING HAPPY
    COSTA ROMEA, MERITXELL
    Aquest llibre posa a les teves mans el Kit de creativitat i supervivència per crear la teva pròpia empresa i viure del que t'agrada i et fa feliç. ...
    Exhaurit

    17,00 €

  • LA DISCIPLINA DEL EMPRENDER
    AULET, BILL
    El libro ofrece una explicación exhaustiva, integrada y demostrada de los pasos que se deben seguir para crear innovadores productos que sean altamente exitosos. Se centra en un proceso que guía al emprendedor hacia la creación de un nuevo negocio, basándose principalmente en la innovación tecnológica.Ya sea con un producto físico, un servicio o la transmisión de información or...
    Exhaurit

    24,00 €

  • EL LIBRO DE LOS EMPRENDEDORES
    REVISTA EMPRENDEDORES
    Este libro es el resultado de la experiencia que hemos adquirido todo el equipo de la revista Emprendedores en los más de quince años que llevamos en el mercado. Nace para convertirse en el manual definitivo para cualquiera que aspire a ser emprendedor y aborda todos los pasos necesarios para ello: cómo encontrar una idea de negocio propia, el plan de empresa y su constitución ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    24,95 €

  • ON ÉS LA PORTA?
    XAVIER FERRÀS
    Innovar ja no és suficient. No n'hi ha prou amb oferir solucions millorades als clients de sempre. Només qui afronti el risc i sàpiga gestionar la innovació de ruptura guanyarà el futur.Tots hem de ser pilots de start-up's -ens diu Xavier Ferràs-, emprenedors d'iniciatives d'alt risc, basades en la creativitat i l'acció. I en aquest llibre ens dóna pautes per aprendre a pilotar...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,00 €

  • LA TEVA IDEA MOLA
    MR. WONDERFUL
    Mr. Wonderful ens presenta aquest petit manual de l’emprenedor empedreït, un llibre dedicat a tots aquells que teniu ganes de fer coses a la vostra manera i que desitgeu viure la vostra pròpia aventura. La teva idea mola és aquesta petita empenta que tots necessitem per tirar-nos a la piscina i començar a convertir els nostres somnis en realitat, siguin els que siguin. Perquè s...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    15,00 €

  • COM ES VALORA UNA EMPRESA?
    FITÓ BERTRAN, ÀNGELS
    El model H2PAC resol propostes clau a partir d'ACTIVITATS. Aquesta forma d'aprenentatge parteix d'un REPTE: l'activitat que hauràs de resoldre. Per això et facilitem un contingut teòric, EL CONEIXEMENT IMPRESCINDIBLE, que t'ajudarà a entendre els conceptes essencials per a poder afrontar el desafiament plantejat inicialment. A més del contingut teòric, el model també et facilit...
    Exhaurit

    14,00 €

  • COM SER DELS PRIMERS A GOOGLE SENSE PAGAR
    PEÑARROYA FARELL, MONTSERRAT / CASAS ROMERO, HELENA
    Avui en dia, aconseguir visibilitat per als nostres llocs web i per als nostres negocis, és indispensable si volem aprofitar el potencial d?Internet com a eina per promocionar-nos i per vendre més. En aquest llibre podem trobar les claus del posicionament natural als cercadors. Com, de manera senzilla i sense coneixements tècnics, podem millorar espectacularment el posicionamen...
    Exhaurit

    12,00 €

  • COMUNICACIÓ PERSUASIVA PER A LES ENTREVISTES DE FEINA
    ARAN SELVAGGIO, GEORGINA
    "La millor entrevista és la que et permet saber el més encertadament possible en qui pots CONFIAR per poder-li delegar, com si fossis tu mateix, qualsevol missió. Com fer bé aquells primers minuts d'obertura de la confiança? La Gina Aran dóna algunes claus increïblement eficaces per a aspirants a un lloc i per a les persones que l'ofereixen. He contractat personalment més de 65...
    Exhaurit

    11,50 €


01 02 03 »