Búsqueda de Gestió econòmica

Libros / Economia. finances. empresa. gestió / Gestió econòmica (48)

  • ENAMORARSE DEL FUTUR
    LLADÓ, MIQUEL
    Un dels experts més importants en estratègia empresarial ens ofereix l’oportunitat de conèixer la seva experiència professional en llocs executius de rellevància de grans multinacionals. En aquest llibre, el lector hi trobarà els mètodes de treball d’en Miquel Lladó i Casadevall i, el més important, l’ideari que l’ha ajudat a crear el seu propi futur i a arribar a les quotes mé...
    Disponibilitat inmediata

    16,00 €

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    Disponibilitat inmediata

    24,00 €

  • ATREVEIX-TE A FER LES COSES A LA TEVA MANERA
    IOLANDA BATALLE PRATS
    A Atreveix-te a fer les coses a la teva manera l’escriptora i editora Iolanda Batallé Prats desplega un relat íntim i vivencial que va més enllà d’un manual sobre lideratge. És un al·legat personal i alliberador, emotiu, directe i lúcid que, amb coratge, ens convida a viure, a fer i a dirigir lluny de l’autoritarisme imposat, amb la premissa de l’autoconeixement com a base d’un...
    Disponibilitat inmediata

    10,90 €

  • EL MÈTODE CREA DE LES OPORTUNITATS
    BRUTAU, ORIOL
    Ets dels que pensen que el destí és inescrutable o que no disposes dels recursos i de les capacitats per modelar-lo a favor teu? Aquest llibre et plantejarà una fórmula de gran importància, aportant-te una nova perspectiva, innovadora i aplicable des del primer minut, i d'alt impacte per a la teva vida i la dels que t'envolten. Oriol Brutau ens ofereix un apassionant viatge de ...
    Disponibilitat inmediata

    19,00 €

  • TESLA
    ENRIQUE LLANES RUIZ
    De la revolución del automóvil a la élite de las empresas tecnológicas más innovadoras del mundo. ¿Por qué Tesla se convertirá en la empresa más grande del mundo? La compañía dirigida por Elon Musk ha batido todos los récords en el ranking de las marcas más valiosas del planeta, superando incluso a gigantes como Facebook, Disney o Coca Cola. Pero Tesla no pisa el freno y pro...
    Disponible sota comanda

    19,90 €

  • LA TRANSFERÈNCIA DELS APRENENTAGES AL LLOC DE TREBALL
    MEDINA, JOSÉ LUIS / CASAMAYOR, GREGORIO / GIL GONZÁLEZ, MAICA
    La formació és una activitat planificada, cosa que vol dir que anticipem quins resultats volem aconseguir i quin és el procés que seguirem per fer-ho possible. En aquest sentit, un pla de formació comprèn un seguit d’accions formatives de tipologia diferent, unes de més lligades a línies estratègiques o projectes singulars i d’altres de vinculades a aspectes més...
    Disponible sota comanda

    14,00 €

  • L'EMPRESARI PROACTIU
    LÓPEZ VILLENA, ORIOL
    Durant anys, totes les empreses s'han plantejat el mateix repte: guanyar clients. Es tracta d'un repte compartit en el món dels negocis, però els professionals tendeixen a tractar-lo des d'una perspectiva errònia: vendre per tal d?ajudar amb un determinat producte o servei abans d'ajudar primer per generar una venta després. Sota aquest canvi d'ordre s'amaga el secret del màrqu...
    Disponible sota comanda

    16,95 €

  • CREATIVITAT I INNOVACIÓ EN LA INDÚSTRIA DE L'ENTRETENIMENT
    SAN CORNELIO ESQUERDO, GEMMA / MARTÍ I RENOM, XAVIER
    En aquest llibre aprofundim en el valor de la creativitat i la innovació per aquesta indústria, des d?una doble perspectiva: d?una banda, situant aquests conceptes en el context de les indústries de l?entreteniment. D?una altra, aprofundint amb les polítiques que afecten el sector. Alhora també proporcionem eines per a situar i llançar projectes d?entreteniment.Amb aquest llib...
    Disponible sota comanda

    21,00 €

  • EL "JEFE" PARLA (LOCUTA REX)
    PASTOR PÉREZ, LLUÍS
    Aquest no és el típic llibre per a millorar la comunicació dels directius. Descobreix un mètode eficaç basat en tres elements: la claredat, l?atracció i la persuasió.Amb aquest llibre aprendràs sobre: comunicació; lideratge; comunicació no verbal; organització; persuasió; discurs; argumentació; equip; veu; claredat; coaching; funció directiva; atracció ...
    Exhaurit

    15,00 €

  • GUÍAS HBR: GESTIÓN DE PROYECTOS
    HARVARD BUSINESS REVIEW
    Elaboradas por la Harvard Business Review, el sello editorial más fiable del mundo de los negocios, las Guías HBR ofrecen soluciones inteligentes y consejos útiles y sencillos para enfrentarse a los desafíos laborales más importantes.Si estás gestionando tu primer proyecto o simplemente estás cansado de improvisar, esta guía te proporcionará las herramientas y confianza necesar...
    Disponible sota comanda

    18,50 €

  • UNA NOVA VIA PER A L'EMPRESA VALENCIANA
    SEGUÍ MAS, ELIES
    Com fer front al repte que suposa construir un nou model productiu per a la societat valenciana? Com podem superar els valencians les amenaces de la competència global i l?emergència de l?economia del coneixement que han fet desaparèixer gran part del nostre teixit productiu tradicional? Un nou model no s?improvisa i haurà de partir de les tradicionals fortaleses dels nostres...
    Disponible sota comanda

    18,00 €

  • O TOTS O CAP
    CERDÁN, ESTEBAN / CERDÁN FRANCÉS, ESTEBAN
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • WORKING HAPPY
    COSTA ROMEA, MERITXELL
    Aquest llibre posa a les teves mans el Kit de creativitat i supervivència per crear la teva pròpia empresa i viure del que t'agrada i et fa feliç. ...
    Disponible sota comanda

    17,00 €

  • LA DISCIPLINA DEL EMPRENDER
    AULET, BILL
    El libro ofrece una explicación exhaustiva, integrada y demostrada de los pasos que se deben seguir para crear innovadores productos que sean altamente exitosos. Se centra en un proceso que guía al emprendedor hacia la creación de un nuevo negocio, basándose principalmente en la innovación tecnológica.Ya sea con un producto físico, un servicio o la transmisión de información or...
    Disponible sota comanda

    24,00 €

  • EL LIBRO DE LOS EMPRENDEDORES
    REVISTA EMPRENDEDORES
    Este libro es el resultado de la experiencia que hemos adquirido todo el equipo de la revista Emprendedores en los más de quince años que llevamos en el mercado. Nace para convertirse en el manual definitivo para cualquiera que aspire a ser emprendedor y aborda todos los pasos necesarios para ello: cómo encontrar una idea de negocio propia, el plan de empresa y su constitución ...
    Disponible sota comanda

    24,95 €

  • ON ÉS LA PORTA?
    XAVIER FERRÀS
    Innovar ja no és suficient. No n'hi ha prou amb oferir solucions millorades als clients de sempre. Només qui afronti el risc i sàpiga gestionar la innovació de ruptura guanyarà el futur.Tots hem de ser pilots de start-up's -ens diu Xavier Ferràs-, emprenedors d'iniciatives d'alt risc, basades en la creativitat i l'acció. I en aquest llibre ens dóna pautes per aprendre a pilotar...
    Disponible sota comanda

    18,00 €

  • LA TEVA IDEA MOLA
    MR. WONDERFUL
    Mr. Wonderful ens presenta aquest petit manual de l’emprenedor empedreït, un llibre dedicat a tots aquells que teniu ganes de fer coses a la vostra manera i que desitgeu viure la vostra pròpia aventura. La teva idea mola és aquesta petita empenta que tots necessitem per tirar-nos a la piscina i començar a convertir els nostres somnis en realitat, siguin els que siguin. Perquè s...
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • COM ES VALORA UNA EMPRESA?
    FITÓ BERTRAN, ÀNGELS
    El model H2PAC resol propostes clau a partir d'ACTIVITATS. Aquesta forma d'aprenentatge parteix d'un REPTE: l'activitat que hauràs de resoldre. Per això et facilitem un contingut teòric, EL CONEIXEMENT IMPRESCINDIBLE, que t'ajudarà a entendre els conceptes essencials per a poder afrontar el desafiament plantejat inicialment. A més del contingut teòric, el model també et facilit...
    Disponible sota comanda

    14,00 €

  • COM SER DELS PRIMERS A GOOGLE SENSE PAGAR
    PEÑARROYA FARELL, MONTSERRAT / CASAS ROMERO, HELENA
    Avui en dia, aconseguir visibilitat per als nostres llocs web i per als nostres negocis, és indispensable si volem aprofitar el potencial d?Internet com a eina per promocionar-nos i per vendre més. En aquest llibre podem trobar les claus del posicionament natural als cercadors. Com, de manera senzilla i sense coneixements tècnics, podem millorar espectacularment el posicionamen...
    Disponible sota comanda

    12,00 €

  • COMUNICACIÓ PERSUASIVA PER A LES ENTREVISTES DE FEINA
    ARAN SELVAGGIO, GEORGINA
    "La millor entrevista és la que et permet saber el més encertadament possible en qui pots CONFIAR per poder-li delegar, com si fossis tu mateix, qualsevol missió. Com fer bé aquells primers minuts d'obertura de la confiança? La Gina Aran dóna algunes claus increïblement eficaces per a aspirants a un lloc i per a les persones que l'ofereixen. He contractat personalment més de 65...
    Disponible sota comanda

    11,50 €

  • RETRIBUCIÓ VARIABLE: NOVES TENDÈNCIES
    ACCID
    Disponible sota comanda

    18,95 €

  • TÉCNICAS DE MARKETING VIRAL
    MONTAÑÉS DEL RÍO, MIGUEL ANGEL / SERRANO DOMÍNGUEZ, CÉSAR / MEDINA GARRIDO, JOSÉ AURELIO
    La comunicación es algo innato a todo ser humano. No es posible evitarla, ya sea de modo formal o informal, siempre estamos enviando mensajes a nuestros iguales con algún tipo de propósito.El marketing viral está concebido para que las ideas se propaguen entre las personas de igual modo que lo haría un virus biológico, gracias a la democratización en el uso de Internet.La misió...
    Disponible sota comanda

    17,00 €

  • AVANÇANT
    AMAT SALAS, ORIOL / LLORET MILLAN, PILAR
    Llibre d'empresa que comparteix les estratègies i les tàctiques que expliquen l'èxit de les empreses que aconsegueixen generar més riquesa.No és fàcil crear una empresa, i menys encara aconseguir que sobrevisqui i creixi a mesura que passen els anys. Per avançar, les empreses han d?anar prenent decisions que els permetin trobar i ampliar el seu lloc al mercat. Aquestes decision...
    Disponible sota comanda

    16,85 €

  • AUTÒNOMS: LA GUIA DEFINITIVA
    A.A. V.V. / GARCIA, TONI / BUNYOL, JOSEP MARIA
    * Inverteixes tot el que guanyes com a treballador autònom a continuar sent autònom?* El TA0521 se t?apareix als teus pitjors malsons?* No saps com perseguir una factura impagada?* T?agradaria que algú t?expliqués d?una vegada com funciona el Règim General de Treballadors Autònoms?* Vols saber si hi ha algun fet diferencial per als autònoms catalans?Ser autònom a Catalunya és d...
    Disponible sota comanda

    14,90 €

  • COACHING A LA PRÀCTICA
    MOLINS ROCA, JACI
    Què és el coaching? Per a què serveix? Qui el necessita? Com s?inicia i quan s?acaba? Quines eines s?utilitzen? Què passa a cada sessió?A través dels deu professionals del coaching de diferents àmbits, aquesta obra respon a aquestes i altres qüestions, al mateix temps que descriu detalladament la seva pràctica. Aquest llibre de coaching està escrit per deu autors i cada un d?e...
    Disponible sota comanda

    16,85 €

  • TENS UNA IDEA (PERÒ ENCARA NO HO SAPS)
    GARCIA-MILÀ, PAU
    Una amena i desenfadada ?dissecció? sobre el món de les idees, amb l?objectiu de motivar a tothom a potenciar-les i treure?ls el màxim de rendiment.Ja que qualsevol idea por arribar en qualsevol moment, en el llibre s?expliquen les diferents maneres d?identificar i potenciar l?obtenció de ?noves idees?. És important estar preparat quan aparegui cada una d?elles. Al final, una i...
    Disponible sota comanda

    11,90 €

  • MERCADONA (EDICIÓ EN CATALÀ)
    MORTA SOCÍAS, PAU
    Disponible sota comanda

    16,95 €

  • NOUS FACTORS DE COMPETITIVITAT EMPRESARIAL
    TORRENT SELLENS, JOAN / DÍAZ CHAO, ÁNGEL
    Massa sovint s'interpreta la competitivitat d'una manera errònia. S'assenyala que és un joc de suma zero, que el guany de competitivitat d'un país, d'una regió o d'una empresa s'assoleix en detriment d'un altre país, regió o empresa, que la competitivitat és la capacitat de vendre productes als mercats internacionals, o que la competitivitat s'assoleix a través de les caigudes ...
    Disponible sota comanda

    19,00 €

  • MATEMATICAS FINANCIERAS
    DIAZ MATA / DÍAZ MATA,ALFREDO
    Disponible sota comanda

    38,00 €

  • INSTRUMENT DE MESURA DE CAPITAL INTEL·LECTUAL PER A PIMES
    VERDAGUER ARPA, JORDI
    El model de negoci que domina en l¿economia del coneixement d¿avui està basat en l¿ús de recursos intangibles, el qual proporciona a la firma un valor en la majoria dels casos molt més gran que el valor dels seus actius tangibles. Aquets recursos intangibles, que conformen el concepte de capital intel·lectual, han de ser controlats i dirigits per les organitzacions amb l¿object...
    Disponible sota comanda

    19,00 €


01 02 »