UNA NOVA VIA PER A L'EMPRESA VALENCIANA

UNA NOVA VIA PER A L'EMPRESA VALENCIANA

BASES I PROPOSTES ECONÒMIQUES PER AL FUTUR

SEGUÍ MAS, ELIES

18,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
AFERS
Año de edición:
2016
Materia
Gestió econòmica
ISBN:
978-84-16260-20-1
Páginas:
222
Encuadernación:
Otros
18,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Com fer front al repte que suposa construir un nou model productiu per a la societat valenciana? Com podem superar els valencians les amenaces de la competència global i l?emergència de l?economia del coneixement que han fet desaparèixer gran part del nostre teixit productiu tradicional? Un nou model no s?improvisa i haurà de partir de les tradicionals fortaleses dels nostres empresaris i empresàries.Ells i elles hauran de liderar un canvi on hauran de prendre decisions estratègiques sobre la innovació a les empreses, la internacionalització de l?activitat i la responsabilitat ètica de les seues accions. No obstant això, un canvi de model productiu és un repte extraordinari, on la societat valenciana ha d?estar al costat dels seus empresaris. Com? Principalment educant persones preparades per al nou escenari, possibilitant el crèdit i el finançament per a dinamitzar la iniciativa empresarial i construint infraestructures eficients que ens acosten amb avantatges als nostres mercats.


L?empresa valenciana s?ha mostrat històricament dinàmica davant les dificultats que ha patit (absència de recursos naturals, manca d?infraestructures, etc.). Així, la «via valenciana» s?ha materialitzat en una forma singular de fer empresa, dotada amb uns trets característics que tradicionalment han generat benestar per a la nostra societat (mitjançant l?obertura als mercats exteriors, l?emprenedoria, els clústers industrials, etc.). No obstant això, l?economia valenciana ha sigut invisible com a objecte d?estudi fins fa unes poques dècades. El present duu nous escenaris postcrisi on la globalització, les TIC, el canvi climàtic, els països emergents o els nous riscos geopolítics han evidenciat la pèrdua dels nostres avantatges competitius tradicionals. Un present delicat, no únicament a causa de la crisi, ja que nombrosos motors que impulsaven la nostra economia han desaparegut o s?han tornat molt febles. Així, la profunda transformació del nostre model productiu requereix un diagnòstic rigorós i un plantejament clar de les alternatives adequades per a fer front als nombrosos reptes que tenim. En aquest context, l?obra que teniu a les mans pretén ?modestament? inspirar una visió empresarial de país al voltant d?un programa possible i desitjable. Sobre les bases de la nostra tradició empresarial, el nostre capital humà i la nostra capacitat emprenedora, el repte és reinventar un nou model productiu. Un model que ha de tornar a ser competitiu, innovador, obert al món i socialment responsable.

Artículos relacionados

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    24,00 €

  • LOGÍSTICA D'EMMAGATZEMATGE
    ÁLAMO CARRASCO , PEDRO / VIRGINIA SÁENZ DE MIERA Y MARIA CLARA GUTIÉRREZ GÓ / SÁENZ DE MIERA, VIRGINIA
    Vender no es una tarea fácil, pero es apasionante. Te propongo descubrir las claves que te permitirán hacer nuevos clientes y establecer una relación de confianza. Este libro representa una llamada de atención para los vendedores del siglo XXI, porque sitúa al cliente en el lugar que le corresponde, el primero. Te permitirán replantear tu vocación y trabajar los aspectos que f...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    12,00 €

  • AHORA DIRIGE EL PROPÓSITO
    DE MIGUEL, SERGIO
    ¿Podría una empresa funcionar sin CEO? Si el propósito es el motor que impulsa a la organización ¿por qué no permitir que todos los miembros de la empresa compartan la responsabilidad de liderar y tomar decisiones? Al hacerlo, la organización puede convertirse en una auténtica comunidad en la que todos se sientan valorados y motivados para contribuir al éxito común. Este libro ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • LÍDERES SOSTENIBLES
    GARCÍA-VALENZUELA, MARTA
    ¿Son nuestras empresas tan sostenibles como deberían? ¿Sabemos cómo lograr que lo sean? Para ello es imprescindible un libro como este, que establece y explica con claridad los conceptos clave de lo que supone la sostenibilidad y que da voz a diecisiete mujeres que son, hoy día, líderes sostenibles que reflejan la diversidad de perfiles existente en el liderazgo femenino Diecis...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • CLIENTES NO, ¡FANS!
    PIQUERAS GÓMEZ DE ALBACETE, CÉSAR
    Hoy en día la mayoría de las marcas buscan la diferenciación, como una forma de lograr una ventaja frente a sus competidores. El factor humano es clave en esta diferenciación, y además es una forma de lograrla «a bajo coste», sin costosas campañas publicitarias. La experiencia de cliente es el conjunto de experiencias que los clientes pueden tener mientras interactúan con el pr...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,95 €

  • GOOGLE LÍQUIDO
    TAVERNITI, GIORGIO
    Google Líquido es el libro de lectura obligatoria para comprender qué es de verdad Google hoy y, en consecuencia, qué es de verdad Internet hoy. Google ha cambiado, se ha vuelto líquido, pero aún son pocos quienes lo han entendido y lo abordan de forma correcta. La realidad es que la mayoría de los que trabajan en el mundo de la comunicación y el marketing parecen hallarse toda...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €