EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

HERNÁNDEZ OLMEDO, JOSÉ LUIS

24,00 €
IVA incluido
Disponible sota comanda
Editorial:
UOC
Año de edición:
2017
Materia
Política. govern
ISBN:
978-84-9116-647-4
Páginas:
226
Encuadernación:
Bolsillo
24,00 €
IVA incluido
Disponible sota comanda

Este libro explora la naturaleza de los valores, analizando su papel en la comunicación audiovisual producida con fines persuasivos. Para ello,toma como muestra de estudio la propaganda televisiva y publicitaria que apareció en forma de anuncios de televisión durante las campañas electorales españolas de los años 2008, 2011, 2015 y 2016. Para organizar los resultados se aprovechó la clasificación de Shalom H. Schwartz. Estas herramientas, en conjunto, exponen las coincidencias y diferencias axiológicas entre la publicidad comercial y la propaganda política, en el contexto electoral. Este libro puede resultar de gran interés para estudiantes y profesores de Comunicación, Ciencias Sociales y Humanidades. También puede ser útil como referencia para futuras investigaciones relacionadas con el tema, o como material de reflexión para profesionales dedicados a la creación o el análisis de propaganda y publicidad.

Con este libro aprenderás sobre: valores; publicidad comercial; propaganda política; marcas; partidos políticos; persuasión; axiología ; objetivismo; subjetivismo; spot televisivo; comunicación

Artículos relacionados

  • HISTORIA DE CATALUNYA IL.LUSTRADA
    VILA, MARÍA
    Una revisió il·lustrada de la història política, social i territorial de Catalunya des d'una mirada fresca, humorística i rigorosa. Si us plau, parlem clar d'una vegada: desmentim els tòpics folklòrics sobre la nostra terra. No sempre hem estat gent de pau ni uns triomfadors (més aviat el contrari, o bé només gent a qui ens agrada tenir raó). Però el que sí som és un poble qu...
    Disponibilitat inmediata

    19,90 €

  • DONES VALENTES, NE
    FEIXAS I TORRAS, TXELL
    A l'Orient Mitjá hi ha una revolució en marxa, persistent i determinada com cap altra: comenÇa just quan neix una nena, i continua en la seva infantesa, joventut, plenitud i vellesa. Es la revolució de les dones. La seva és una lluita sense treva ni final contra el patriarcat secular que domina la política, la cultura i la societat. De vegades, la lluita és per la pura superviv...
    Disponibilitat inmediata

    11,90 €

  • ESTATS UNITS, EL PAIS DE LES CONTRADICCIONS
    REVERTER , XESCO
    Una part dels Estats Units, la que viu immersa en la por i en un món de desinformació i teories conspiratives que amb Trump ha agafat proporcions gegantines, está contrariada i desorientada. L'altra meitat no entén la primera part i es mira el present horroritzada i profundament preocupada. Un llibre que retrata la divisió social i les desigualtats dels Estats Units a través d’...
    Disponibilitat inmediata

    21,50 €

  • EL MOVIMENT FEMINISTA COOPERATIU
    MASIP, MAR
    DONES QUE ENCAPÇALAREN PROTESTES SOCIALS EN L'ÀMBIT LABORAL I SINDICAL, I TAMBÉ CONTRA L'EXPLOTACIÓ, LA INJUSTÍCIA SOCIAL I LA CARESTIA. La història de l'Agrupació Femenina de Propaganda Cooperatista és una biografia col·lectiva que glossa la trajectòria d'un conjunt de dones obreres que s'organitzaren per vindicar el seu dret a un espai propi i conquerir l'autonomia dins el mo...
    Disponibilitat inmediata

    12,80 €

  • GUIA PRÀCTICA CONTRA L'EXTREMA DRETA
    ARNAU ROIG, JORDINA
    No hi ha fórmules màgiques per derrotar l’extrema dreta, però sí una certesa: per combatre-la primer cal conèixer-la. L’objectiu d’aquesta guia és fornir el lector, de manera entenedora, d’un concentrat de coneixement que permeti identificar els nous feixismes i desemmascarar-ne còmplices i blanquejadors. La periodista especialitzada en extrema dreta Alba Sidera ha seleccionat ...
    Disponibilitat inmediata

    16,00 €

  • SALVINI & MELONI
    VICENTE GUISADO, DANIEL
    Matteo Salvini y Giorgia Meloni son los hijos de un nuevo siglo en el que la derecha radical parece que avanza inexorablemente hacia el gobierno. Salvini ya estuvo en el poder, Meloni también, hace más de diez años, de la mano de Silvio Berlusconi. Hoy, todo indica que podrían gobernar sin el apoyo de la Forza Italia de Berlusconi. ¿Cómo es posible que hoy dos partidos radical...
    Disponibilitat inmediata

    18,00 €