EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

HERNÁNDEZ OLMEDO, JOSÉ LUIS

24,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
UOC
Año de edición:
2017
Materia
Política. govern
ISBN:
978-84-9116-647-4
Páginas:
226
Encuadernación:
Bolsillo
24,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Este libro explora la naturaleza de los valores, analizando su papel en la comunicación audiovisual producida con fines persuasivos. Para ello,toma como muestra de estudio la propaganda televisiva y publicitaria que apareció en forma de anuncios de televisión durante las campañas electorales españolas de los años 2008, 2011, 2015 y 2016. Para organizar los resultados se aprovechó la clasificación de Shalom H. Schwartz. Estas herramientas, en conjunto, exponen las coincidencias y diferencias axiológicas entre la publicidad comercial y la propaganda política, en el contexto electoral. Este libro puede resultar de gran interés para estudiantes y profesores de Comunicación, Ciencias Sociales y Humanidades. También puede ser útil como referencia para futuras investigaciones relacionadas con el tema, o como material de reflexión para profesionales dedicados a la creación o el análisis de propaganda y publicidad.

Con este libro aprenderás sobre: valores; publicidad comercial; propaganda política; marcas; partidos políticos; persuasión; axiología ; objetivismo; subjetivismo; spot televisivo; comunicación

Artículos relacionados

  • MEREIXER LA VICTORIA
    MADI, DAVID
    El Procés vist amb la perspectiva d'un dels seus estrategs. El llibre que teniu a les mans està narrat des d'una llibertat responsable. Per tant, juntament amb tu el llegiran una pila de policies, jutges, fiscals, agents d'intel·ligència i, com no, inspectors d'Hisenda. En aquest relat, evidentment, hi ha vivències pròpies, però també moltes altres que han aportat diferents act...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    21,90 €

  • MÀTRIA O BARBÀRIE
    AUTORS, DIVERSOS
    ALCEN LA VEU PERQUÈ SABEN QUE PER CONSTRUIR LA MÀTRIA ES NECESSITEN A TOTES.   Ser dona en una nació ocupada com la catalana proporciona una perspectiva privilegiada de la història dels estats i del patriarcat. Partint d'aquesta premissa, trenta dones de geografies, condicions i professions diferents dels Països Catalans presenten les seves reflexions davant el col·lapse ecolò...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    18,50 €

  • ELS CINC ELEMENTS
    HERRERO, YAYO
    Avui ens enfrontem a una desestabilització global dels ecosistemes i dels cicles naturals del nostre planeta, com a conseqüència d'una economia extractivista orientada a un creixement sense límits mundialitzat. Som davant una gran crisi ecosocial. Yayo Herrero proposa analitzar-la a partir de cinc elements: aigua, aire, terra, foc... i vida, de manera que ens permeti recuperar ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    16,00 €

  • QUI NO VULGUI POLS...
    RODON, TONI
    El nostre mal no vol soroll. Qui oli remena, els dits se n'unta. L'oasi català. Qui dia passa, any empeny. Tot per dir que millor que no alcem la veu, no ens signifiquem i evitem l'enfrontament, no sigui que prenguem mal. La confrontació política i la contraposició d'ideologies sovint han tingut mala premsa al nostre país; més val que les evitem si volem tenir la festa en pau. ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,50 €

  • L'HOME A QUI JA NO AGRADAVEN ELS GATS
    AUPY, ISABELLE
    Hi ha una illa prop del continent que té unes normes pr.pies, on el vent i el mar canvien les persones. LÆilla està plena de gats, de domesticats, de panxacontents, de carrer, que una mica es passegen araa casa de lÆun, ara a casa de lÆaltre. Un dia de cop i volta desapareixen tots els gats i el que el continent demana a canvi de la seva tornada amenaça la forma de vida de tota...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • LA DIÀSPORA INDEPENDENTISTA A AMÈRICA
    RUBIRALTA I CASAS, FERMÍ
    La Unió dels Catalans Independentistes (UCI) va ser la primera organització catalana que incorporà sense ambages la paraula independència a les seves sigles. Entitat promoguda pel Catalunya. Grop Nacionalista Radical, de Santiago de Cuba, es va constituir l’any 1943 amb l’objectiu d’aplegar els catalans residents a l’exterior a redós d’una estratègia independentista que, alhora...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    14,00 €