Búsqueda de Editorial : UOC

57 resultados

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    Disponibilitat inmediata

    24,00 €

  • LITERATURA I CULTURA CATALANES (SEGLE XVII I XVIII)
    VALSALOBRE PALACIOS, PEP
    Per obtenir una visió general de la cultura literària dels països de llengua catalana als segles XVII-XVIII es fa en primer lloc una panoràmica general de l'ensenyament i les institucions culturals de l'època, i s'hi tracten àmbits poc habituals en manuals de literatura com l'erudició, els estudis humanístics i els cientificotècnics. Els capítols darrers són dedicats al que avu...
    Disponibilitat inmediata

    29,00 €

  • LA TRANSFERÈNCIA DELS APRENENTAGES AL LLOC DE TREBALL
    MEDINA, JOSÉ LUIS / CASAMAYOR, GREGORIO / GIL GONZÁLEZ, MAICA
    La formació és una activitat planificada, cosa que vol dir que anticipem quins resultats volem aconseguir i quin és el procés que seguirem per fer-ho possible. En aquest sentit, un pla de formació comprèn un seguit d’accions formatives de tipologia diferent, unes de més lligades a línies estratègiques o projectes singulars i d’altres de vinculades a aspectes més...
    Disponible sota comanda

    14,00 €

  • PARLAR O COMUNICAR?
    ADELL HERRERA, JORDI
    "Parlar o comunicar implica gairebé una dicotomia. Poden ser dues accions simultànies, però sovint no és així. Aquest llibre, que explica el perquè de la tria del títol passades unes pàgines, pensa de manera prioritària en el protagonista veritable d?una xerrada o d?una conferència: el públic. És un llibre que et força a centrar els objectius i les idees principals, i que t?exh...
    Disponible sota comanda

    12,00 €

  • MESTRES DE L'ENTREVISTA
    D´ARMENGOL, ANTONI
    Mestres de l’entrevista és un llibre d’autoajuda, de creixement personal i també professional. Quan ja hem estudiat totes les branques de la comunicació, un dia ens adonem que ningú no ens ha ensenyat com es fa una entrevista. Aquí, periodistes, comunicadors i aspirants a ser-ho poden aprendre de l’experiència de dotze dels professionals que més han exce...
    Disponible sota comanda

    22,00 €

  • LA CUP
    DE JOSEP SÁENZ, GERARD
    Disponible sota comanda

    14,00 €

  • CREATIVITAT I INNOVACIÓ EN LA INDÚSTRIA DE L'ENTRETENIMENT
    SAN CORNELIO ESQUERDO, GEMMA / MARTÍ I RENOM, XAVIER
    En aquest llibre aprofundim en el valor de la creativitat i la innovació per aquesta indústria, des d?una doble perspectiva: d?una banda, situant aquests conceptes en el context de les indústries de l?entreteniment. D?una altra, aprofundint amb les polítiques que afecten el sector. Alhora també proporcionem eines per a situar i llançar projectes d?entreteniment.Amb aquest llib...
    Disponible sota comanda

    21,00 €

  • HISTÒRIA DEL DRET
    OLEART PIQUET, ORIOL / GONZÁLEZ FERNÁNDEZ, MÓNICA / CAPILLA JIMÉNEZ, ALBERTO
    Aquesta obra, adaptació del manual del professor Aquilino Iglesia Ferreirós, està especialment pensada per als estudiants del primer curs del grau de Dret. Amb ella es pretén introduir l?estudiant de Dret en la comprensió de la història de la creació del dret i de l?evolució de l?ordenament jurídic, des de Roma fins als processos codificadors i constitucionalistes espanyols d...
    Disponible sota comanda

    30,00 €

  • LLENGUATGE EFICAÇ, COMUNICACIÓ CORDIAL
    BASART MUÑOZ, JOSEP MARIA
    La manera en què ens comuniquem va molt lligada a la manera com veiem el món i com entenem les relacions amb els altres. Aquest llibre està al servei del conreu de la nostra capacitat per a fer servir el llenguatge per comunicar-nos de manera eficaç i alhora cordial. Això vol dir, de manera adequada, concisa i entenedora, atents als significats i a les implicacions d?all que d...
    Disponible sota comanda

    12,00 €

  • EL "JEFE" PARLA (LOCUTA REX)
    PASTOR PÉREZ, LLUÍS
    Aquest no és el típic llibre per a millorar la comunicació dels directius. Descobreix un mètode eficaç basat en tres elements: la claredat, l?atracció i la persuasió.Amb aquest llibre aprendràs sobre: comunicació; lideratge; comunicació no verbal; organització; persuasió; discurs; argumentació; equip; veu; claredat; coaching; funció directiva; atracció ...
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • PREMSA I AUTODETERMINACIÓ
    PERALES GARCÍA, CRISTINA
    En tant que institucions socials, els mitjans de comunicació, a l'hora d'opinar i informar sobre els conflictes nacionals, ofereixen un discurs polític que influeix en el desenvolupament dels fets sobre els quals parlen. El llibre ve acompanyat d'un marc teòric que permet definir de manera operativa els conceptes de nació, nacionalisme i autodeterminació dins una etapa decisiva...
    Disponible sota comanda

    18,00 €

  • DIARI DE DUES CANTONADES
    BONANY AYUSO, MANEL
    Després d'un violent "baptisme de foc" en un centre d'acolliment, Javier Dalmau és enviat a una petita ciutat, on, per a exercir com a educador social, es veu abocat a una lluita territorial absurda amb altres professionals. Decidit a donar una oportunitat al rebel Lass, un noi a qui tots donen per perdut, Javier haurà d'enfrontar-se a la colla de carrer que s'hi està acarnissa...
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • COM ES VALORA UNA EMPRESA?
    FITÓ BERTRAN, ÀNGELS
    El model H2PAC resol propostes clau a partir d'ACTIVITATS. Aquesta forma d'aprenentatge parteix d'un REPTE: l'activitat que hauràs de resoldre. Per això et facilitem un contingut teòric, EL CONEIXEMENT IMPRESCINDIBLE, que t'ajudarà a entendre els conceptes essencials per a poder afrontar el desafiament plantejat inicialment. A més del contingut teòric, el model també et facilit...
    Disponible sota comanda

    14,00 €

  • COMPLEX OLÍMPIA
    MARTÍN (1949-), ANDREU
    Jaume Ortega és un alumne de l'IES d'un barri marginal del port d'una ciutat qualsevol. Un noi superdotat, la vida del qual transcorre pel caire de l'abisme, entre l'èxit i el fracàs, tot i que el seu entorn i les companyies dolentes més aviat l'aboquen a perdre's. De família desestructurada, lector de novel·les policíaques i aficionat al Parkour, un dia s'endinsa en l'abandona...
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • COM SER DELS PRIMERS A GOOGLE SENSE PAGAR
    PEÑARROYA FARELL, MONTSERRAT / CASAS ROMERO, HELENA
    Avui en dia, aconseguir visibilitat per als nostres llocs web i per als nostres negocis, és indispensable si volem aprofitar el potencial d?Internet com a eina per promocionar-nos i per vendre més. En aquest llibre podem trobar les claus del posicionament natural als cercadors. Com, de manera senzilla i sense coneixements tècnics, podem millorar espectacularment el posicionamen...
    Disponible sota comanda

    12,00 €

  • COMUNICACIÓ PERSUASIVA PER A LES ENTREVISTES DE FEINA
    ARAN SELVAGGIO, GEORGINA
    "La millor entrevista és la que et permet saber el més encertadament possible en qui pots CONFIAR per poder-li delegar, com si fossis tu mateix, qualsevol missió. Com fer bé aquells primers minuts d'obertura de la confiança? La Gina Aran dóna algunes claus increïblement eficaces per a aspirants a un lloc i per a les persones que l'ofereixen. He contractat personalment més de 65...
    Disponible sota comanda

    11,50 €

  • ELS DELICTES ECONÒMICS
    QUINTERO OLIVARES, GONZALO
    Els delictes econòmics generen greu preocupació en qualsevol societat, especialment en temps de crisi econòmica i en societats en què impera el lliure mercat. Els ciutadans, moltes vegades indefensos o desinformats, veuen amb escepticisme la funció del dret penal econòmic, al qual consideren especialment ineficaç en la lluita contra els fets que veuen o que pateixen. Aquest lli...
    Disponible sota comanda

    10,30 €

  • ELISABETH NOELLE-NEUMANN
    RISQUETE SÁNCHEZ, JAUME
    Elisabeth Noelle-Neumann va formular el 1972 la Teoria de l'Espiral del Silenci a partir de la seva experiència en els estudis d'opinió en campanyes electorals i la formació de l'opinió pública a l'Alemanya de postguerra. L'obra analitza, en paral·lel a la trajectòria vital i intel·lectual de l'autora, aquesta teoria comunicativa interdisciplinar (sociologia, comunicació políti...
    Disponible sota comanda

    9,90 €

  • LA CRIMINOLOGIA
    TAMARIT SUMALLA, JOSEP MARIA
    Aquest llibre pretén introduir el lector als fonaments teòrics de la criminologia, una disciplina jove que permet una comprensió de base científica de la delinqüència i del funcionament del sistema pena, i un disseny racional d'estratègies de prevenció i de resposta al delicte. En l'obra s'hi inclouen coneixements bàsics en referència al tractament de la delinqüència, la protec...
    Disponible sota comanda

    9,90 €

  • RISC DE TIPUS D´INTERÈS
    FONTANALS I ALBIOL, HORTÈNSIA / RUIZ I DOTRAS, ELISABET
    La variable tipus d'interès és una variable bàsica en l'anàlisi financera. El seu estudi dóna informació sobre quins tipus d'interès són rellevants en el mercat i sobre com s'han de quantificar. El risc que genera la variabilitat dels tipus d'interès és un dels riscos financers importants sobretot en la gestió de carteres de renda fixa i la seva repercussió en empreses financer...
    Disponible sota comanda

    22,00 €

  • ATENCIÓ A L´ALUMNAT AMB DISCAPACITAT SENSORIAL I MOTRIU
    ALBERTÍ BOADA, MARGARITA / ROSELL BULTÓ, CARME / CORONAS PUIG-PALLAROLS, MARC / GOMAR UTEZA, CARME / PAL
    Actualment els nens amb discapacitat sensorial (visual o auditiva) o física s'escolaritzen a les aules dels centres ordinaris d'educació infantil, primària i secundària. Aquests nens poden seguir el currículum ordinari amb determinats suports i atencions educatives específiques durant un període concret o al llarg de tota l'escolarització. Aquest volum recull àmpliament la seva...
    Disponible sota comanda

    22,00 €

  • CRISI, VULNERABILITAT I PEDAGOGIA SOCIAL
    VILANOU TORRANO, CONRAD / GALCERAN I PEIRÓ, MAR
    Aquest llibre reuneix les ponències presentades a la Jornada que, sota el títol de «Crisi, vulnerabilitat i pedagogia social: perspectiva humanista», va tenir lloc el dijous 18 d?abril del 2013 al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona, sota l?organització del Centre Edith Stein i la Facultat de Pedagogia. Es tracta de donar a conèixer aquelles iniciatives personals i ins...
    Disponible sota comanda

    15,00 €

  • MULTILINGÜISME I EDUCACIÓ
    SIGUAN I SOLER, MIQUEL / VILA I MENDIBURU, IGNASI
    Les necessitats lingüístiques de les persones accentuen la importància del desenvolupament de la competència plurilingüe. Aquest llibre aborda aquesta qüestió des de la perspectiva sociològica, psicològica i educativa. Està organitzat en tres capítols diferenciats. El primer analitza la realitat de la societat de la informació i les seves conseqüències lingüístiques. A la vegad...
    Disponible sota comanda

    22,00 €

  • SET FRACASSOS QUE HAN CANVIAT EL MÓN
    VALVERDE GARCIA, LLORENÇ
    Es pot esperar res de bo d'una becaina? Tenir els pits petits pot induir a idear un sistema per teledirigir torpedes de manera segura? Un acte deslleial d'una tal senyora Smith pot fer avançar la tecnologia? Els bolquers dels astronautes fan perillar les agulles d'estendre roba? Perdre l'enravenada pot il·luminar un home i un poble? Aquest llibre té molta de sal i molta de gràc...
    Disponible sota comanda

    17,00 €

  • TIPOLOGIA LINGÜÍSTICA. COM FUNCIONEN LES LLENGÜES DEL MÓN
    RUIZ ANTÓN, JOAN CARLES
    Hi ha la creença que les llengües arriben a ser extremadament diferents les unes de les altres, com una manifestació més de la irreductible diversitat de les cultures humanes; i encara que és evident que aquesta opinió es basa en un punt de veritat, és també cert que sota tantes diferències en la superfície (en la gramàtica i, de manera més clara, en el lèxic) subjau una unitat...
    Disponible sota comanda

    24,00 €

  • VI, POLÍTICA, ECONOMIA I ESPECTACLE
    RIBAS SERRA, JOAN
    Avui dia creix cada vegada més l'interès social en la recuperació, valorització i promoció del patrimoni i la tradició alimentària com a estratègia per generar un recurs econòmic des del territori. L'alimentació a través de la cuina i la gastronomia s'ha convertit en un recurs explorat i explotat per part de diverses institucions i actors socials. Part del model de desenvolupam...
    Disponible sota comanda

    18,00 €

  • URBANISME I MONUMENTALITZACIÓ: ROMA I LES CIUTATS A CATALUNYA
    RODÀ DE LLANZA, ISABEL
    Presentem una síntesi de l'estat actual del que coneixem hores d'ara de la ubicació i monumentalització de les ciutats romanes de Catalunya des del desembarcament dels Escipions a Emporion (Empúries) el 218 aC i l'establiment primerenc a la part alta de Tarragona que esdevindria la plataforma esencial contra els cartaginesos i es convertiría en la capital de la provincia més ex...
    Disponible sota comanda

    17,00 €

  • GESTIÓN DE LA CALIDAD EN LA BIBLIOTECA
    BALAGUÉ MOLA, NÚRIA / SAARTI, JARMO
    En la era de los servicios, la calidad se ha convertido en un valor indiscutible para las organizaciones. La capacidad de responder a las diversas necesidades y expectativas de los clientes es un factor tan sumamente importante que determina la supervivencia de la organización. Las bibliotecas son organizaciones de servicios y existen en entornos dinámicos donde los usuarios so...
    Disponible sota comanda

    13,50 €

  • EL TEATRE EN CATALÀ A TVE (1964-2005)
    GONZÁLEZ MONGE, FERRAN
    El 27 d'octubre de 1964 la televisió franquista emetia el primer espai en llengua catalana. Es tractava d'una obra de teatre: La ferida lluminosa de Josep M. de Sagarra. Aquesta aparent contradicció va resultar l'espai pioner d'una llarga trajectòria que arriba als nostres dies. Pel que fa als espais dramàtics en català, durant 41 anys TVE a Catalunya va emetre un miler de títo...
    Disponible sota comanda

    26,00 €

  • EL CONTENT CURATOR
    GUALLAR DELGADO, JAVIER / LEIVA-AGUILERA, JAVIER
    Este libro es una guía básica sobre la nueva profesión de internet: el content curator, el especialista encargado de diseñar, llevar a cabo y evaluar el sistema de content curation. El sistema empieza con la búsqueda y selección de información y sigue con la aportación de valor mediante la caracterización y difusión de dicha información, todo ello respondiendo a unos objetivos ...
    Disponible sota comanda

    14,00 €


01 02 »