EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

HERNÁNDEZ OLMEDO, JOSÉ LUIS

24,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
UOC
Any d'edició:
2017
Matèria
Política. govern
ISBN:
978-84-9116-647-4
Pàgines:
226
Enquadernació:
Bolsillo
24,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Este libro explora la naturaleza de los valores, analizando su papel en la comunicación audiovisual producida con fines persuasivos. Para ello,toma como muestra de estudio la propaganda televisiva y publicitaria que apareció en forma de anuncios de televisión durante las campañas electorales españolas de los años 2008, 2011, 2015 y 2016. Para organizar los resultados se aprovechó la clasificación de Shalom H. Schwartz. Estas herramientas, en conjunto, exponen las coincidencias y diferencias axiológicas entre la publicidad comercial y la propaganda política, en el contexto electoral. Este libro puede resultar de gran interés para estudiantes y profesores de Comunicación, Ciencias Sociales y Humanidades. También puede ser útil como referencia para futuras investigaciones relacionadas con el tema, o como material de reflexión para profesionales dedicados a la creación o el análisis de propaganda y publicidad.

Con este libro aprenderás sobre: valores; publicidad comercial; propaganda política; marcas; partidos políticos; persuasión; axiología ; objetivismo; subjetivismo; spot televisivo; comunicación

Articles relacionats

  • ELS CINC ELEMENTS
    HERRERO, YAYO
    Avui ens enfrontem a una desestabilització global dels ecosistemes i dels cicles naturals del nostre planeta, com a conseqüència d'una economia extractivista orientada a un creixement sense límits mundialitzat. Som davant una gran crisi ecosocial. Yayo Herrero proposa analitzar-la a partir de cinc elements: aigua, aire, terra, foc... i vida, de manera que ens permeti recuperar ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    16,00 €

  • L'HOME A QUI JA NO AGRADAVEN ELS GATS
    AUPY, ISABELLE
    Hi ha una illa prop del continent que té unes normes pr.pies, on el vent i el mar canvien les persones. LÆilla està plena de gats, de domesticats, de panxacontents, de carrer, que una mica es passegen araa casa de lÆun, ara a casa de lÆaltre. Un dia de cop i volta desapareixen tots els gats i el que el continent demana a canvi de la seva tornada amenaça la forma de vida de tota...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • LA DIÀSPORA INDEPENDENTISTA A AMÈRICA
    RUBIRALTA I CASAS, FERMÍ
    La Unió dels Catalans Independentistes (UCI) va ser la primera organització catalana que incorporà sense ambages la paraula independència a les seves sigles. Entitat promoguda pel Catalunya. Grop Nacionalista Radical, de Santiago de Cuba, es va constituir l’any 1943 amb l’objectiu d’aplegar els catalans residents a l’exterior a redós d’una estratègia independentista que, alhora...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    14,00 €

  • UNA ALTRA GUERRA FREDA: ESTATS UNITS, RÚSSIA I XINA
    FULLÀ, FERRAN
    Ferran Fullà i Sala (Barcelona, 1942-2023) va ser un defensor de la llengua i de la cultura catalanes, i un lluitador per la unitat de l’esquerra i de les forces democràtiques durant el franquisme. Aquestes conviccions el van portar a participar amb entusiasme a l’Assemblea de Catalunya, des de la seva fundació, l’any 1971, fins a la seva dissolució. De formació i convicció m...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • REFERÈNDUMS
    LÓPEZ HERNÁNDEZ, JAUME
    Actualment, a aproximadament 150 països hi ha procediments de democràcia directa. De tota manera, i molt especialment en els darrers anys, s’han aixecat veus crítiques i de desconfiança sobre la seva utilitat, especialment després d’alguns resultats desconcertants per a gran part de l’opinió pública i dels analistes. Aquesta mala fama no és nova. Populisme i manipulació dels ci...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    16,00 €

  • L'ALÈ DELS LLAURATS
    MATA, TONI
    Ens trobem en una Ciutat Eterna liderada per en Hunter, amb el Comodor retirat en un segon terme però atent a tot el que passa. Hi ha una calma aparent, perquè en Hunter projecta una imatge de líder modern, bonàs, pietós. La mena de persona que fa “el que s’ha de fer” de la millor manera possible i t’estalvia els detalls perquè no val la pena que hi perdis el temps. El bénestar...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    16,95 €