EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

EL FACTOR PERSUASIVO EN LA COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL 

HERNÁNDEZ OLMEDO, JOSÉ LUIS

24,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
UOC
Any d'edició:
2017
Matèria
Política. govern
ISBN:
978-84-9116-647-4
Pàgines:
226
Enquadernació:
Butxaca
24,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Este libro explora la naturaleza de los valores, analizando su papel en la comunicación audiovisual producida con fines persuasivos. Para ello,toma como muestra de estudio la propaganda televisiva y publicitaria que apareció en forma de anuncios de televisión durante las campañas electorales españolas de los años 2008, 2011, 2015 y 2016. Para organizar los resultados se aprovechó la clasificación de Shalom H. Schwartz. Estas herramientas, en conjunto, exponen las coincidencias y diferencias axiológicas entre la publicidad comercial y la propaganda política, en el contexto electoral. Este libro puede resultar de gran interés para estudiantes y profesores de Comunicación, Ciencias Sociales y Humanidades. También puede ser útil como referencia para futuras investigaciones relacionadas con el tema, o como material de reflexión para profesionales dedicados a la creación o el análisis de propaganda y publicidad.

Con este libro aprenderás sobre: valores; publicidad comercial; propaganda política; marcas; partidos políticos; persuasión; axiología ; objetivismo; subjetivismo; spot televisivo; comunicación

Articles relacionats

  • COM SER AMBAIXADOR D'UN PAÍS SENSE AMBAIXADES
    TORNER, CARLES
    Si no hi tenim ambaixades, com ho hem de fer per ser rebuts a Europa com a catalans? Els territoris fragmentats de la cultura catalana, poden projectar-se units al món? Les actuacions internacionals de Pompeu Fabra, J.V. Foix, Mercè Rodoreda o Carles Riba als anys vint i trenta del segle XX, com poden inspirar-nos avui?  Hi ha moltes organitzacions internacionals —acadèmiques, ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    18,90 €

  • DANIEL CARDONA
    CARDONA I CIVIT, DANIEL
    La Fundació Reeixida ha impulsat, arran del vuitantè aniversari de la mort de Cardona, una tasca de recopilació documental, de divulgació del seu pensament i de reconeixement de la seva trajectòria que ara dona un nou fruit: el recull de l’obra escrita completa, possible gràcies a l’abnegat treball de Frederic J. Porta, que ha coordinat un equip de treball per recopilar i trans...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    40,00 €

  • PARAULES DE PRESIDENT
    MESTRE NOGUÉ, JOSEP VICENÇ
    Des de quan es parla d’independentisme a Catalunya? Ja se’n parlava des dels orígens del catalanisme al segle XIX? Paraules de president estudia si els presidents de Catalunya entre 1914 i 1933 defensaven la secessió i quin era el model d’organització territorial que proposaven per a l’encaix de Catalunya i Espanya. S’hi analitzen els discursos d’investidura d’Enric Prat de la ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    33,00 €

  • MEREIXER LA VICTORIA
    MADI, DAVID
    El Procés vist amb la perspectiva d'un dels seus estrategs. El llibre que teniu a les mans està narrat des d'una llibertat responsable. Per tant, juntament amb tu el llegiran una pila de policies, jutges, fiscals, agents d'intel·ligència i, com no, inspectors d'Hisenda. En aquest relat, evidentment, hi ha vivències pròpies, però també moltes altres que han aportat diferents act...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    21,90 €

  • LA DIÀSPORA INDEPENDENTISTA A AMÈRICA
    RUBIRALTA I CASAS, FERMÍ
    La Unió dels Catalans Independentistes (UCI) va ser la primera organització catalana que incorporà sense ambages la paraula independència a les seves sigles. Entitat promoguda pel Catalunya. Grop Nacionalista Radical, de Santiago de Cuba, es va constituir l’any 1943 amb l’objectiu d’aplegar els catalans residents a l’exterior a redós d’una estratègia independentista que, alhora...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    14,00 €

  • ELS ULTRES SÓN AQUÍ
    XAVIER RIUS I CAMPS / XAVIER RIUS SANT
    La irrupció i consolidació de la ultradreta és una de les qüestions més importants de la política catalana i espanyola d’avui. Vox ha entrat al Parlament amb onze diputats i és la quarta força de la cambra. A Espanya és, des del 2019, la tercera força política. Creat per dirigents del PP que troben Mariano Rajoy massa tou, Vox salta al primer pla amb les querelles contra el líd...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    18,50 €