EL VENEDOR DE TEMPS SÀTIRA DEL SISTEMA ECONÒMIC Z3

EL VENEDOR DE TEMPS SÀTIRA DEL SISTEMA ECONÒMIC Z3

FERNANDO TRIAS DE BES

10,00 €
IVA incluido
Descatalogat
Editorial:
EMPRESA ACTIVA
Año de edición:
2005
Materia
Gestió econòmica
ISBN:
978-84-95787-90-3
Páginas:
144
Encuadernación:
Otros

Hi havia una vegada un tipus corrent que vivia a un lloc aleatori, en un piset comú, amb una hipoteca de per vida. Res fora del normal. Excepte per una afició de joventut, potser una obsessió: l'estudi del sistema reproductor de les formigues de cap vermell, afició a la qual no es podia dedicar per manca de temps i que, amb el pas dels anys, resultaria ser... una bomba de rellotgeria!


"Ai, si jo fos amo del meu propi temps!", es queixava el nostre tipus corrent.


Aquest és el protagonista de la nostra història, un ciutadà anònim que, amb una idea irracional de negoci en què no creu ningú, es converteix en una seriosa amenaça per a la societat de consum. Un tipus corrent que demostra que qualsevol sistema econòmic que no respecti els drets essencials dels individus està condemnat a fracassar.


Amb una visió àcida i irònica de l'empresa, del món industrial i de l'adveniment del màrqueting de masses, Fernando Trías de Bes ens recorda que són els ciutadans els qui sostenen les economies i que pot arribar el dia en què els productes de consum es converteixin en armes per a una rebel·lió silenciosa dels ciutadans contra els excessos i la irracionalitat del sistema.


Amb aquest llibre, el lector està adquirint molt més que unes pàgines impreses, escrites amb intel·ligència per un autor d'èxit reconegut i enquadernades en un format bonic. Està adquirint temps! El seu temps!

Artículos relacionados

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    24,00 €

  • LOGÍSTICA D'EMMAGATZEMATGE
    ÁLAMO CARRASCO , PEDRO / VIRGINIA SÁENZ DE MIERA Y MARIA CLARA GUTIÉRREZ GÓ / SÁENZ DE MIERA, VIRGINIA
    Vender no es una tarea fácil, pero es apasionante. Te propongo descubrir las claves que te permitirán hacer nuevos clientes y establecer una relación de confianza. Este libro representa una llamada de atención para los vendedores del siglo XXI, porque sitúa al cliente en el lugar que le corresponde, el primero. Te permitirán replantear tu vocación y trabajar los aspectos que f...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    12,00 €

  • AHORA DIRIGE EL PROPÓSITO
    DE MIGUEL, SERGIO
    ¿Podría una empresa funcionar sin CEO? Si el propósito es el motor que impulsa a la organización ¿por qué no permitir que todos los miembros de la empresa compartan la responsabilidad de liderar y tomar decisiones? Al hacerlo, la organización puede convertirse en una auténtica comunidad en la que todos se sientan valorados y motivados para contribuir al éxito común. Este libro ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • LÍDERES SOSTENIBLES
    GARCÍA-VALENZUELA, MARTA
    ¿Son nuestras empresas tan sostenibles como deberían? ¿Sabemos cómo lograr que lo sean? Para ello es imprescindible un libro como este, que establece y explica con claridad los conceptos clave de lo que supone la sostenibilidad y que da voz a diecisiete mujeres que son, hoy día, líderes sostenibles que reflejan la diversidad de perfiles existente en el liderazgo femenino Diecis...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • CLIENTES NO, ¡FANS!
    PIQUERAS GÓMEZ DE ALBACETE, CÉSAR
    Hoy en día la mayoría de las marcas buscan la diferenciación, como una forma de lograr una ventaja frente a sus competidores. El factor humano es clave en esta diferenciación, y además es una forma de lograrla «a bajo coste», sin costosas campañas publicitarias. La experiencia de cliente es el conjunto de experiencias que los clientes pueden tener mientras interactúan con el pr...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,95 €

  • GOOGLE LÍQUIDO
    TAVERNITI, GIORGIO
    Google Líquido es el libro de lectura obligatoria para comprender qué es de verdad Google hoy y, en consecuencia, qué es de verdad Internet hoy. Google ha cambiado, se ha vuelto líquido, pero aún son pocos quienes lo han entendido y lo abordan de forma correcta. La realidad es que la mayoría de los que trabajan en el mundo de la comunicación y el marketing parecen hallarse toda...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €

Otros libros del autor

  • LA HISTÒRIA QUE M'ESCRIU Y5
    FERNANDO TRIAS DE BES
    Per escriure la seva novel·la Walter Néspolo es reclou en una cala aïllada i misteriosa d'on, diuen, ningú no ha pogut sortir mai. El poble el formen un grapat de cases de pescadors, una taverna i dues torres altes, sense obertures, inquietants. Obsedit pel lloc i els seus estranys habitants, no aconsegueix que la redacció de la novel·la segueixi el pla previst... Misteris, ave...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    17,00 €

  • EL COL.LECCIONISTA DE SONS J3
    FERNANDO TRIAS DE BES
    L'obsessió per completar la seva col·lecció de sons convertirà un geni en un assassí implacable. A qui li va agradar "El perfum", gaudirà de valent amb "El col·leccionista de sons". Un thriller trepidant: una arravatada història d'amor basada en la llegenda i l'òpera de Tristany i Isolda Des de ben petit Ludwig Schmitt von Carlsburg té un do extraordinari: és capaç de captar to...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,00 €