QUI TÉ RAÓ ? (DEBAT EN L'EDUCACIÓ) B4

QUI TÉ RAÓ ? (DEBAT EN L'EDUCACIÓ) B4

EL PERMANENT DEBAT DIALÈCTIC EN L'EDUCACIÓ

JAUME SARRAMONA

13,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
COSSETÀNIA EDICIONS
Any d'edició:
2008
Matèria
Educació. ensenyament
ISBN:
978-84-9791-410-9
Pàgines:
176
Enquadernació:
Otros
13,00 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Aquesta obra està estructurada en forma de diàleg entre dos suposats professionals de l'educació, els quals encarnen dues posicions que, en cadascun dels temes tractats, es podrien considerar antagòniques. No és una tradició arrelada entre nosaltres els debats públics entre els qui no pensen igual, de manera que, sense escoltar els arguments aliens tothom es creu en possessió de la veritat absoluta. La realitat, però, és que si la veritat existeix està molt repartida. Afegim que aquests diàlegs se situen en un marc de plena democràcia social, on les idees són defensables sempre que no vulnerin els drets bàsics de la persona. Els temes tractats són sens dubte objecte de preocupació cabdal en aquests temps històrics i en el nostre context immediat. Per això, l'autor desitja que les pàgines següents siguin un ajut per posar a prova els propis criteris respecte a la complexitat dels fets educatius, i ajudin a comprendre millor els posicionaments dels qui pensen diferent d'un mateix.

Articles relacionats

  • ROSA SENSAT
    BESALÚ, XAVIER
    Aquesta publicació retrata la vida i obra de Rosa Sensat, una pedagoga que portà a terme una revolució pacífica a favor dels drets dels infants i de la igualtat de la dona. Moltes de les seves propostes pedagògiques i socials continuen parlant al nostre present i ofereixen elements de reflexió sobre els reptes que avui tenim plantejats en el camp educatiu. El llibre reuneix un ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    27,00 €

  • LA GOSADIA D'ENSENYAR
    BATET ROVIROSA, MARIA
    En sé prou? M'explico bé? I si no agrado als alumnes? Com puc vèncer el desànim? Són pensaments que en un moment o altre ha tingut tothom qui es dedica a ensenyar. Darrere la voluntat de fer de mestre hi ha un compromís, una idea sobre el sentit transformador d'aquesta feina i molt de coratge. Per fer aprendre cal haver après abans. Per ser referents cal haver vençut pors i feb...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • LIDERATGES VALENTS
    LÓPEZ ORTÍN, XAVIER
    Lideratges, valors, esforç. Amb pròleg de Jordi Cuixart.«A les escoles i instituts d’arreu del món s’hi forja el present i el futur de la humanitat, i no dubto que en depèn també el futur de la nostra espècie». Jordi Cuixart «El Barça és dels qui hi juguen. Jo els puc guiar, motivar, esperonar, donar energia, encoratjar... però al final qui està al terreny de joc són elsjugador...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    18,00 €

  • UNA HISTÒRIA DEL CATALÀ A L'ESCOLA
    RIDAO MARTIN, JOAN
    Deia Unamuno que la imposició del castellà havia estat la més gran obra cultural d’Espanya, de manera que la resta de llengües de l’Estat acabarien morint en pau. La realitat és que el català és ben viu, a pesar de la persecució de què ha estat objecte. Són diverses les obres que ho analitzen des de la perspectiva historiogràfica. El treball de Ridao se centra, però, en l’àmbit...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    17,90 €

  • A RITME D'INFANT
    DE SANCHA, CRISTINA
    Cada dia hi ha més infants estressats per excés d'activitats, perquèels exigim massa des de ben petits. Aquest llibre vol transformar lanostra mirada cap als nens i la manera de viure i créixer junts. Lescriatures necessiten temps per relaxar-se, per jugar, per escoltar-se, per avorrir-se. I som els adults els que hem de procurar-los aquesttemps. Som nosaltres els que hem de co...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • LA PEDAGOGIA DEL PROJECTE
    TROBAJO PUJADAS, NÚRIA
    Aquest llibre explica els orígens del mètode del projecte –una metodologia activa i globalitzada– als Estats Units i alguns dels precedents al nostre país. Parla de quina ha de ser l’actitud del docent que vulgui treballar amb aquest sistema i de l’avaluació formativa com un dels eixos del mètode. La pedagogia del projecte. La mirada al cel i els peus a terra també narra, sobre...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    23,00 €