LAS 100 DUDAS MÁS FRECUENTES DEL ALEMÁN

LAS 100 DUDAS MÁS FRECUENTES DEL ALEMÁN

GOETHE-INSTITUT

14,90 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
ESPASA
Matèria
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-670-5943-4
Pàgines:
224
14,90 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Aunque nos defendamos más o menos en alemán, todos, en mayor o menor medida, tenemos dudas a la hora de utilizar la palabra, expresión o construcción adecuadas. ¿Por qué en alemán hay palabras tan largas? ¿Cómo se distinguen los casos? ¿Cuál es la diferencia entre Kirche y Kirsche? ¿Y entre Tasse y Tasche? ¿Cuándo se declinan los adjetivos y cuándo no? ¿Por qué las palabras nein y neun se confunden tan fácilmente? ¿Sabía John F. Kennedy lo que realmente estaba diciendo cuando pronunció su célebre frase «Ich bin ein Berliner»?
El Goethe-Institut, familiarizado desde hace décadas con las dudas que se plantean los estudiantes que acuden a sus centros, ha recopilado las más frecuentes para resolverlas en este libro de forma clara, rápida y definitiva, con abundantes ejemplos que ilustran usos correctos e incorrectos. Además, incluye las formas de expresión más actuales, indicando cuáles están ya aceptadas y cuáles debemos evitar.
Las 100 dudas más frecuentes del alemán pretende ayudar al estudiante hispanohablante a manejar con soltura esta lengua, muy valorada en el mercado de trabajo, que es de hecho el idioma materno por más de cien millones de personas.

Articles relacionats

  • L'ÚS PARLAT DEL CATALÀ
    SERRA, JOAN M.
    Al segle XXI ens enfrontem amb el fet, inèdit en la nostra història, que el català hagi esdevingut una llengua minoritària al seu propi territori. Fins aquí ens hi ha portat la repressió sistemàtica dÆEspanya, França i Itàlia contra la llengua, la nombrosíssima arribada de persones dÆaltres llengües i la desídia dels mateixos catalanoparlants. Aquest llibre està dedicat a exami...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    23,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    32,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 2. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 1. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    30,00 €

  • A PUNT 2. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    És un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats estimul...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    30,00 €