ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES Z5

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES Z5

CLAUS PER A UNA REVISIÓ COMPLETA: DES DE L'ANÀLISI QUALITATIVA A L'ANÀLISI DE BA

ORIOL AMAT

19,95 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
PROFIT
Any d'edició:
2008
Matèria
Gestió econòmica
ISBN:
978-84-96998-80-3
Pàgines:
260
Enquadernació:
Otros
19,95 €
IVA inclós
Sense estoc - Consultar disponibilitat

A través de l?anàlisi integral d?una empresa s?aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l?estratègia, l?operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica).

D?aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com:

QUI?: l?empresari, l?equip directiu i les persones que formen part de l?empresa.

QUÈ fa l?empresa?: aspectes estratègics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d?entrada, etc.)

COM ho fa l?empresa?: aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.)

Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvència a curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinançament, etc.
També s?exposen altres temes relacionats amb l?anàlisi d?empreses com:

Formulació d?estats comptables previsionals
Detecció de maquillatges
Anàlisi de grups d?empreses
Anàlisi des de la perspectiva d?entitats de crèdit i agències de rating
Anàlisi d?empreses cotitzades en borsa
Anàlisi internacional d?empreses

Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur.

Per a clarificar els temes al màxim s?acompanyen més de vint casos pràctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés, Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia, BonPreu, Eurodisney, SolMelià...).

Articles relacionats

  • PENSAR ÉS TRIOMFAR
    COSTA FERNÀNDEZ, LLUÍS
    El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la història: què passava, per què passava i on passava. Segons quins moments de l?activitat publicitària serien inintel·ligibles sense la crònica sociopolítica de l?època. El gran mèrit de Pensar és triomfar és que l?autor, amb cada plat de crònica publicitària puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatg...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    24,00 €

  • LOGÍSTICA D'EMMAGATZEMATGE
    ÁLAMO CARRASCO , PEDRO / VIRGINIA SÁENZ DE MIERA Y MARIA CLARA GUTIÉRREZ GÓ / SÁENZ DE MIERA, VIRGINIA
    Vender no es una tarea fácil, pero es apasionante. Te propongo descubrir las claves que te permitirán hacer nuevos clientes y establecer una relación de confianza. Este libro representa una llamada de atención para los vendedores del siglo XXI, porque sitúa al cliente en el lugar que le corresponde, el primero. Te permitirán replantear tu vocación y trabajar los aspectos que f...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    12,00 €

  • AHORA DIRIGE EL PROPÓSITO
    DE MIGUEL, SERGIO
    ¿Podría una empresa funcionar sin CEO? Si el propósito es el motor que impulsa a la organización ¿por qué no permitir que todos los miembros de la empresa compartan la responsabilidad de liderar y tomar decisiones? Al hacerlo, la organización puede convertirse en una auténtica comunidad en la que todos se sientan valorados y motivados para contribuir al éxito común. Este libro ...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • LÍDERES SOSTENIBLES
    GARCÍA-VALENZUELA, MARTA
    ¿Son nuestras empresas tan sostenibles como deberían? ¿Sabemos cómo lograr que lo sean? Para ello es imprescindible un libro como este, que establece y explica con claridad los conceptos clave de lo que supone la sostenibilidad y que da voz a diecisiete mujeres que son, hoy día, líderes sostenibles que reflejan la diversidad de perfiles existente en el liderazgo femenino Diecis...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    20,00 €

  • CLIENTES NO, ¡FANS!
    PIQUERAS GÓMEZ DE ALBACETE, CÉSAR
    Hoy en día la mayoría de las marcas buscan la diferenciación, como una forma de lograr una ventaja frente a sus competidores. El factor humano es clave en esta diferenciación, y además es una forma de lograrla «a bajo coste», sin costosas campañas publicitarias. La experiencia de cliente es el conjunto de experiencias que los clientes pueden tener mientras interactúan con el pr...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    18,95 €

  • GOOGLE LÍQUIDO
    TAVERNITI, GIORGIO
    Google Líquido es el libro de lectura obligatoria para comprender qué es de verdad Google hoy y, en consecuencia, qué es de verdad Internet hoy. Google ha cambiado, se ha vuelto líquido, pero aún son pocos quienes lo han entendido y lo abordan de forma correcta. La realidad es que la mayoría de los que trabajan en el mundo de la comunicación y el marketing parecen hallarse toda...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    19,95 €

Altres llibres de l'autor

  • CONTABILIDAD Y FINANZAS PARA DUMMIES
    ORIOL AMAT
    Tanto si quieres entrar en el departamento de contabilidad de una empresa, como si vas montar tu propio negocio, e incluso si estudias la asignatura de Contabilidad y Finanzas, este libro constituye una estupenda introducción a esta disciplina. Olvídate de esa frustrante sensación de no entender lo que te explican, porque Oriol Amat y la colección para Dummies forman un gran tá...
    Exhaurit

    16,95 €

  • APRENDRE A ENSENYAR
    ORIOL AMAT
    El llibre mostra com ensenyar perquè els alumnes millorin les seves competències.Aquest llibre no és un manual teòric de pedagogia, sinó que exposa aspectes que poden ajudar a millorar les tasques docents i a gaudir de les classes. És tracten temes que potencien els resultats dels programes de formació en relació a: alumnes, professors, mètodes didàctics, mitjans didàctics, pr...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    14,95 €

  • EUFÒRIA I PÀNIC (ED.AMPLIADA) Z5
    ORIOL AMAT
    La crisi del 2008 té similituds amb crisis anteriors i també diferències significatives.Es tracta d?una situació en la que es barregen dades econòmiques complexes amb la psicologia habitual de la gran majoria de les persones. Això explica moltes de les decisions irracionals d?empreses i particulars, provocades per l?eufòria en unes fases i pel pànic en altres.Aquest llibre anal...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    12,00 €

  • EUFÒRIA I PÀNIC Z5
    ORIOL AMAT
    La crisi del 2008 té similituds amb crisis anteriors i també diferències significatives.Es tracta d?una situació en la que es barregen dades econòmiques complexes amb la psicologia habitual de la gran majoria de les persones. Això explica moltes de les decisions irracionals d?empreses i particulars, provocades per l?eufòria en unes fases i pel pànic en altres.Aquest llibre anal...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    14,50 €

  • L'AMPOLLA MIG PLENA
    ORIOL AMAT
    Cal aprofitar crisis com l’actual per preguntar-nos si podem fer les coses millor. L’economista i professor Oriol Amat ha estudiat els factors que contribueixen a l’èxit o al fracàs d’una organització, d'un país o d’una persona, perquè les diferències no solen ser fruit de l’atzar, sinó del que es fa i del que no es fa. Al llarg de la història, hi ha documentades unes quantes c...
    Exhaurit

    16,00 €