AA.VV
La creació de seqüències didàctiques requereix una comprensió profunda dels processos d'ensenyament-aprenentatge específics vinculats a la llengua i la literatura, així com la consideració i integració dels principis pedagògics i curriculars que en formen part. Amb aquestes premisses com a fonament, aquest llibre és una eina que proporciona les bases i una guia clara i detallada per a la planificació de seqüències didàctiques de llengua i literatura amb l'objectiu d'enfortir la pràctica docent. Per això, està concebut com un full de ruta que acompanya els docents en la presa de decisions i que els permet fer-ho de manera conscient i fonamentada. És a dir, vol contribuir a la reflexió sobre la pràctica docent des del moment de la planificació de les intervencions a l'aula. La col·lecció DIDÀCTICA DEL CATALÀ té com a objectiu donar als docents de llengua una eina útil, efectiva i d'actualització sobre la didàctica del català des d'una perspectiva pràctica i rigorosa. Els volums que la componen estan concebuts per cobrir un ampli ventall de temes sobre diferents disciplines que intervenen en la tasca docent. La