MARKETING EDUCATIVO

MARKETING EDUCATIVO

CÓMO COMUNICAR LA PROPUESTA DE VALOR DE NUESTRO CENTRO

NÚÑEZ FERNÁNDEZ, VÍCTOR

14,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
EDICIONS SM
Año de edición:
2017
Materia
Societat i cultura
ISBN:
978-84-675-9335-8
Páginas:
140
Encuadernación:
Rústica
14,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Capítulo 1: ¿Qué es el marketing educativo y por qué debo hacerlo?* Aproximación al marketing * El marketing educativo * No hay excusas * ¿Puede un buen marketing vender un mal producto?* Nuestro público objetivo y la elección de centro Capítulo 2: La aplicación del marketing educativo en la estrategia del centro* Marketing estratégico - Misión, visión y valores - Objetivos - Análisis e investigación de mercado* Marketing operativo - El marketing mix de un centro educativo - La marca del centro educativo: algo más que famaCapítulo 3: La venta del centro, don't be afraid* ¿Conozco a mis clientes y a potenciales clientes?- Las encuestas de satisfacción  - Los CRM - Customer journey map: la hoja de ruta del proceso comercial* Atención comercial: ¿vender o despachar?- El perfil del vendedor - Tipos de interacción comercial Capítulo 4. El marketing digital, la digitalización del centro* La web, el colegio abierto 24 horas * SEO y SEM, estoy o no estoy - SEO - SEM* Redes sociales; estoy, pero sabiendo estar - Facebook - Twitter - YouTube - Instagram y Snapchat - WhatsApp - Decálogo de uso de las redes sociales* Plataformas de gestión para colegios y e-mail marketingCapítulo 5. Comunicación educativa 360º* Comunicación para la educación o educomunicación* ¿Por qué y a quién debemos comunicar? - Comunicación interna - Comunicación externa* Crisis de reputación: preserva la imagen de tu colegio- Se ha desencadenado el problema. ¿Qué debo hacer?Capítulo 6. El plan de marketing y comunicación* Algunas consideraciones previas* Estructura del plan de marketing y comunicación- Resumen ejecutivo - Antecedentes - Entorno - Análisis DAFO - Objetivos - Público objetivo - Estrategias - Plan de acciones (tácticas) - Calendario o cronograma  - Presupuesto - Control y seguimiento* Ideas para elaborar un plan de marketing eficazCapítulo 7. Cinco tendencias que cambiarán el marketing educativo* El marketing 3.0 o marketing social * El marketing de cercanía o de proximidad * La internacionalización como diferenciación * El neuromarketing * Realidad virtual y realidad aumentadaEpílogo: Decálogo para un marketing educativo inteligente Bibliografía

El marketing educativo y su aplicación suponen un cambio de paradigma para los centros, pues debe implicar a todos sus departamentos y actividades.Por eso conviene entender el marketing educativo desde un punto de vista integral. De nada serviría hacer un costoso estudio de investigación de mercado, una brillante campaña de publicidad y comunicación, si no lo integramos en una estrategia bien definida y asumida por todo el centro educativo.

Artículos relacionados

  • SABIA LLEGIR EL CEL
    PYKE, STEVE
    La prosa de Timothy O’Grady, tendra i viva, i les fotografies carregades de bellesa de Steve Pyke es combinen per fer una obra de ficció única, un acte de record impregnat de pèrdua, desafiament i una bellesa inoblidable.Un home es troba sol al final de la vida, lluitant per donar sentit a una vida de distanciament i pèrdua. Recorda la infantesa a l'oest d'Irlanda i les dècade...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    23,00 €

  • FEU-LOS LLEGIR!
    MICHEL DESMURGET
    Totes les claus sobre per què cal llegir i com fer llegir als joves. Una oda a la lectura.Que la lectura és beneficiosa en diverses àrees individuals i socials és una realitat. Gràcies a la lectura, els joves basteixen tres pilars fonamentals de l’ésser: les habilitats intel·lectuals, emocionals i socials. Llegir estimula la intel·ligència, afavoreix l’atenció, l’empatia, la c...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    21,90 €

  • DISCURS CONTRAFEMINISTA
    RIUS SANTAMARIA, MERCÈ
    Aquest discurs sotmet a examen els estereotips que fan dels feminismes actuals expressió d’una ideologia «políticament correcta», just allò que els moviments emancipadors no haurien de ser mai. Aliena a tota actitud antifeminista, l’autora planteja una crítica sense embuts que convida les lluitadores per l’alliberament individual i col·lectiu a reflexionar sobre qüestions bàsiq...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    12,00 €

  • 3/EPISODIS DEL MOVIMENT OBRER ALS PAÏSOS CATALANS
    DIVERSOS AUTORS
    El projecte historiogràfic Episodis del moviment obrer als Països Catalans recull i estudia una selecció de fites clau de l’obrerisme català amb l’objectiu de recuperar la memòria històrica de les classes populars i divulgar-la en un format accessible, però rigorós. En el primer volum, s’hi aplegaven vuit capítols il·lustratius del període comprès entre la formació del moviment...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    14,00 €

  • SERRALLONGA. BIOGRAFIA INÈDITA
    RICARD DILME
    La biografia inèdita d'en Serrallonga permet descobrir aspectes no coneguts de la seva vida; mostra un nou retrat del personatge a través de la lectura acurada del seu llarg procés judicial. El llibre fa un viatge cap als indrets que va trepitjar el bandoler, més enllà dels territoris coneguts de les Guilleries: des del Vallès fins a Barcelona, les planes de l'Empordà, Osona, e...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • LA SENSACIÓ ESTRANYA
    ANDREAS NÉMET, HANS-CHRISTIAN SCHMIDT
    Com és aquella sensació estranya que notes de vegades en situacions que provoquen por o inseguretat? Pot ser que et passi quan travesses un lloc fosc, quan el teu entrenador se’t queda mirant a la dutxa, quan una senyora et fa masses preguntes al parc o quan un amic del teu pare et toca d’una manera rara mentre et llegeix un conte. Si en aquells moments notes una sensació estra...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

Otros libros del autor