MANUAL PRÁCTICO DE MINDFULNESS PARA EL ÁMBITO ESCOLAR. INFANTIL Y PRIMARIA

MANUAL PRÁCTICO DE MINDFULNESS PARA EL ÁMBITO ESCOLAR. INFANTIL Y PRIMARIA

SÁNCHEZ RAMOS, LORENZO

16,99 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
DESCLÉE DE BROWER
Materia
Educació. ensenyament
ISBN:
978-84-330-3162-4
Páginas:
232
16,99 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

Las etapas de Infantil y Primaria son ideales para trabajar la atención consciente a través de juegos, visualizaciones, prácticas de pie, sentados, tumbados, paseos meditativos, danzas y rituales. Tienes en tus manos más de 100 propuestas que surgen de la práctica docente diaria, con descripciones detalladas para llevarlas a cabo. La experiencia nos ha ido enseñando que hay detalles importantes que se deben tener en cuenta para que la práctica sea exitosa. Uno de los criterios fundamentales que nutren todos los ejercicios es la sencillez en su ejecución. Este planteamiento sencillo, a la vez que riguroso, facilita su puesta en práctica.
Muchas de las propuestas que presentamos no se agotan en sí mismas. Planteamos diversos ejemplos para desentrañar la arquitectura interna que las sustenta, y os animamos a profundizar en ellas. Se trata por tanto de un manual práctico, para tener a mano, hacer anotaciones, completar, ampliar. En definitiva, un libro de trabajo.

Lorenzo Sánchez Ramos es licenciado en Psicología, bachiller en Teología y diplomado en Magisterio. Educador por vocación, ejerce su actividad docente en el Colegio Montpellier de Madrid. Experto Universitario en Educación de la Interioridad en Centros Educativos y formador de educadores. Titulado Superior Universitario en Mindfulness y Gestión Emocional. Autor de varias publicaciones sobre Meditación, Mindfulness e Inteligencia Espiritual.

Artículos relacionados

  • ROSA SENSAT
    BESALÚ, XAVIER
    Aquesta publicació retrata la vida i obra de Rosa Sensat, una pedagoga que portà a terme una revolució pacífica a favor dels drets dels infants i de la igualtat de la dona. Moltes de les seves propostes pedagògiques i socials continuen parlant al nostre present i ofereixen elements de reflexió sobre els reptes que avui tenim plantejats en el camp educatiu. El llibre reuneix un ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    27,00 €

  • LA GOSADIA D'ENSENYAR
    BATET ROVIROSA, MARIA
    En sé prou? M'explico bé? I si no agrado als alumnes? Com puc vèncer el desànim? Són pensaments que en un moment o altre ha tingut tothom qui es dedica a ensenyar. Darrere la voluntat de fer de mestre hi ha un compromís, una idea sobre el sentit transformador d'aquesta feina i molt de coratge. Per fer aprendre cal haver après abans. Per ser referents cal haver vençut pors i feb...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    19,00 €

  • LIDERATGES VALENTS
    LÓPEZ ORTÍN, XAVIER
    Lideratges, valors, esforç. Amb pròleg de Jordi Cuixart.«A les escoles i instituts d’arreu del món s’hi forja el present i el futur de la humanitat, i no dubto que en depèn també el futur de la nostra espècie». Jordi Cuixart «El Barça és dels qui hi juguen. Jo els puc guiar, motivar, esperonar, donar energia, encoratjar... però al final qui està al terreny de joc són elsjugador...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    18,00 €

  • UNA HISTÒRIA DEL CATALÀ A L'ESCOLA
    RIDAO MARTIN, JOAN
    Deia Unamuno que la imposició del castellà havia estat la més gran obra cultural d’Espanya, de manera que la resta de llengües de l’Estat acabarien morint en pau. La realitat és que el català és ben viu, a pesar de la persecució de què ha estat objecte. Són diverses les obres que ho analitzen des de la perspectiva historiogràfica. El treball de Ridao se centra, però, en l’àmbit...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    17,90 €

  • A RITME D'INFANT
    DE SANCHA, CRISTINA
    Cada dia hi ha més infants estressats per excés d'activitats, perquèels exigim massa des de ben petits. Aquest llibre vol transformar lanostra mirada cap als nens i la manera de viure i créixer junts. Lescriatures necessiten temps per relaxar-se, per jugar, per escoltar-se, per avorrir-se. I som els adults els que hem de procurar-los aquesttemps. Som nosaltres els que hem de co...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • LA PEDAGOGIA DEL PROJECTE
    TROBAJO PUJADAS, NÚRIA
    Aquest llibre explica els orígens del mètode del projecte –una metodologia activa i globalitzada– als Estats Units i alguns dels precedents al nostre país. Parla de quina ha de ser l’actitud del docent que vulgui treballar amb aquest sistema i de l’avaluació formativa com un dels eixos del mètode. La pedagogia del projecte. La mirada al cel i els peus a terra també narra, sobre...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    23,00 €

Otros libros del autor

  • PRACTICAR MINDFULNESS EN EL AULA
    SÁNCHEZ RAMOS, LORENZO
    La escuela tiene la tarea de cooperar para que la persona llegue a su plenitud en todas sus dimensiones, para que llegue a ser todo lo que puede llegar a ser. Para ello, trabajar el interior es un elemento necesario: parar, reposar, observar, pensar, respirar, meditar... En un mundo tan veloz, distraído y ruidoso como el actual, el cultivo del universo interior es el regalo más...
    Sense estoc - Consultar disponibilitat

    21,85 €