LLEGIR, ESCRIURE: ACCIONS DE REVOLTA

LLEGIR, ESCRIURE: ACCIONS DE REVOLTA

SZWARC, LAURA

15,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat
Editorial:
NERET EDICIONS
Año de edición:
2024
Materia
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-127355-8-1
Páginas:
160
Encuadernación:
Butxaca
15,00 €
IVA incluido
Sense estoc - Consultar disponibilitat

«Llegir, escriure, accions de revolta», és un text-guia que ens acompanya pels replecs de les paraules i que, com expressa Horacio González, «a més de donar pautes de treball per a promotores/mediadores de la lectura en diversos ambients socials, desvetlla amb subtilesa què és la lectura, què és la poesia, quin és el seu misteri íntim que pot ser trobat, però que possiblement es tornarà a perdre i, principalment, en què consisteix una estranya emoció que pot acompanyar lÆacte de llegir.» Les reflexions de Laura Szwarc sobre la lectura i lÆescriptura sorgeixen dÆuna pràctica sostinguda en el temps i posen de manifest que aquestes no només es jutgen en els coneixements que sÆimparteixen, sinó també en la capacitat comunitària que generen. En la tasca dÆacostar la lectura/escriptura a qui no la posseeix ùen presons, barris populars, zones mancades de resguard social o urbà i, en general, poblacions desatesesù, lÆautora hi involucra un quefer social i també un ordre artístic, tot seguint un mètode que consisteix a estar als límits de qualsevol mètode, sense que aquest desaparegui.

Artículos relacionados

  • L'ÚS PARLAT DEL CATALÀ
    SERRA, JOAN M.
    Al segle XXI ens enfrontem amb el fet, inèdit en la nostra història, que el català hagi esdevingut una llengua minoritària al seu propi territori. Fins aquí ens hi ha portat la repressió sistemàtica dÆEspanya, França i Itàlia contra la llengua, la nombrosíssima arribada de persones dÆaltres llengües i la desídia dels mateixos catalanoparlants. Aquest llibre està dedicat a exami...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    23,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    32,00 €

  • A PUNT 5. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 2. LLIBRE D'EXERCICIS
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT 1. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    30,00 €

  • A PUNT 2. LLIBRE DE L'ALUMNE
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    És un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats estimul...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    30,00 €