LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

PUYUELO SANCLEMENTE, MIGUEL / PÓO ARGÜELLES, PILAR / CORONAS PUIG-PALLAROLS, MARC / LATORRE COSCULLUELA, CECILIA / FUENTES VIA, SILVIA

18,90 €
IVA incluido
No disponible
Editorial:
EOS INSTITUTO DE ORIENTACION PSICOLÓGICA
Año de edición:
2017
Materia
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-9727-703-7
Páginas:
264
Encuadernación:
Bolsillo

El tratamiento de los problemas del lenguaje en niños con parálisis cerebral y en las distintas formas de disartria infantil, comprende un diagnóstico y un tratamiento específicos, así como el conocimiento de toda una serie de técnicas que permiten trabajar comunicación, lenguaje, voz y habla, en ocasiones durante muchos años, con resultados sorprendentes.
El libro describe y explica muchas de estas técnicas y formas de trabajar por parte de los logopedas , formando equipo con familias y centros educativos.
Las actividades descritas de forma exhaustiva y muy práctica incluyen muchos recursos para el especialista en lenguaje, para las familias y para los educadores.
Los autores suman muchos años de experiencia clínica, educativa e investigadora que vuelcan en el libro.

Artículos relacionados

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    30,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE D'EXERCICIS, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    20,00 €

  • GRAMÀTICA DEL GREC MODERN
    VALLS JOVÉ, VÍCTOR
    Aquesta primera Gramàtica de grec modern en català està pensada per als qui no tenen coneixements previs de grec i que necessiten llegir els co­mentaris gramaticals en la seva llengua. Però, també per agilitzar l’estudi del neogrec als estudiants de diversos nivells de llengua grega. Alho­ra, nombrosos i pertinents exemples fornits en grec, sempre traduïts al català, faciliten ...
    Disponibilitat inmediata

    18,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE 3
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    28,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE, 4
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    29,00 €

  • TERÀPIA LINGÜISTICA
    MARTIN LLORET, MIRIAM
    Disponibilitat inmediata

    19,50 €