LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

PUYUELO SANCLEMENTE, MIGUEL / PÓO ARGÜELLES, PILAR / CORONAS PUIG-PALLAROLS, MARC / LATORRE COSCULLUELA, CECILIA / FUENTES VIA, SILVIA

20,80 €
IVA incluido
No disponible
Editorial:
EOS INSTITUTO DE ORIENTACION PSICOLÓGICA
Año de edición:
2017
Materia
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-9727-703-7
Páginas:
264
Encuadernación:
Bolsillo

El tratamiento de los problemas del lenguaje en niños con parálisis cerebral y en las distintas formas de disartria infantil, comprende un diagnóstico y un tratamiento específicos, así como el conocimiento de toda una serie de técnicas que permiten trabajar comunicación, lenguaje, voz y habla, en ocasiones durante muchos años, con resultados sorprendentes.
El libro describe y explica muchas de estas técnicas y formas de trabajar por parte de los logopedas , formando equipo con familias y centros educativos.
Las actividades descritas de forma exhaustiva y muy práctica incluyen muchos recursos para el especialista en lenguaje, para las familias y para los educadores.
Los autores suman muchos años de experiencia clínica, educativa e investigadora que vuelcan en el libro.

Artículos relacionados

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    30,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE D'EXERCICIS, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    20,00 €

  • M'AGRADA LA FAMILIA QUE M'HA TOCAT
    THIÓ DE POL, CARME
    Fruit del treball realitzat durant trenta anys amb grups de pares i mares, Carme Thió pre­senta en aquest llibre els temes que més preocupen a les famílies. Capítol a capítol exposa les dificultats i els conflic­tes més comuns en el procés d’aprenentatge i maduració dels fills —la gelosia, la inseguretat, les pors...— i proposa maneres d’expressar-se i d’actuar que ajuden a mil...
    Disponibilitat inmediata

    18,00 €

  • JAPONÈS EN VINYETES. QUADERN D¿EXERCICIS 1
    BERNABÉ, MARC
    Aquest quadern d ’exercicis recull més de 150 activitats complementàries, dividides en sis blocs, que t’ajudaran a practicar i assimilar els continguts apresos amb Japonès en vinyetes. Aquí podràs practicar l ’escriptura del hiragana, el katanaka i els kanji, i també utilitzar de forma òptima el vocabulari i la gramàtica que has après a les pàgines del llibre de text. A més a m...
    Disponibilitat inmediata

    9,95 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE, 2
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    És un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats estimul...
    Disponibilitat inmediata

    28,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE 3
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    Disponibilitat inmediata

    28,00 €