APRENDER A SER

APRENDER A SER

POR UNA PEDAGOGÍA DE LA INTERIORIDAD

BUENO I TORRENS, DAVID / BURGUET ARFELIS, MARTA / BUXARRAIS ESTRADA, M.ª ROSA / CALERO RUBIO, BARTOLOMÉ / CORIA TALLAFER, MARÍA XIMENA / DEL VALLE GÁLVEZ, VERÓN

23,50 €
IVA incluido
Disponible sota comanda
Editorial:
EDITORIAL GRAO
Año de edición:
2017
Materia
Educació. ensenyament
ISBN:
978-84-9980-750-8
Páginas:
184
Encuadernación:
Rústica
23,50 €
IVA incluido
Disponible sota comanda

El ser existencial, dimensión filosófica · La cuna del yo: un viaje autoconsciente al cerebro · El cuidado ético como camino hacia el ser · Aprender a ser: educar la dimensión emocional en la escuela · ¿Qué aporta el trabajo del eneagrama en la conexión con la esencia del ser? · La escuela que aprende a ser: de la intención a la acción · Relaciones educativas desde el cultivo del espacio interior · El aula: gestión y ser · El ser corporal · La interioridad, un horizonte de conocimiento profundo · Habilidades para ser, en contexto · "Escúchate, confía y ve más allá" · Educar en y desde el ser en el ámbito de la gestión transformadora del conflicto · Educación de la interioridad: despliegue de la dimensión espiritual · El mayor descubrimiento · Experiencias de una comunidad que busca crecer desde dentro

“Sean las que sean las diversas estrategias somos muchos los que sentimos que una pedagogía de la interioridad influye tanto en la calidad de la mirada con la que nos dirigimos a los demás, sean los alumnos o los compañeros, como en la profundidad de lo que vivimos.”

Artículos relacionados

  • UNA HISTÒRIA DEL CATALÀ A L'ESCOLA
    RIDAO MARTIN, JOAN
    Deia Unamuno que la imposició del castellà havia estat la més gran obra cultural d’Espanya, de manera que la resta de llengües de l’Estat acabarien morint en pau. La realitat és que el català és ben viu, a pesar de la persecució de què ha estat objecte. Són diverses les obres que ho analitzen des de la perspectiva historiogràfica. El treball de Ridao se centra, però, en l’àmbit...
    Disponibilitat inmediata

    17,90 €

  • LECTURES QUE FAN LECTORS
    CORRERO IGLESIAS, CRISTINA / PORTELL, JOAN
    La literatura infantil i juvenil viu un dels millors moments de la seva història i cada vegada és més difícil la tasca dels mediadors -mestres, bibliotecaris, pares i mares, etc.- a l'hora de conèixer i recomanar els títols més adequats a cada lector. Amb la idea d'ajudar a encomanar el gust per la lectura, Cristina Correro i Joan Portell proposen un recorregut per l'univers li...
    Disponibilitat inmediata

    16,00 €

  • EL CORONAVIRUS ÉS VERD! IMAGINARIS DE LA PANDÈMIA
    ESTOPÀ, ROSA
    La malaltia de la covid-19 ha sacsejat el nostre planeta durant els tres darrers anys. Anteriorment, moltes altres epidèmies i algunes pandèmies havien causat en el seu context històric un impacte social i personal molt alt, amb els canvis consegüents en els diferents àmbits de la societat. Tan-mateix, podem dir que les transformacions provocades per la covid-19 han estat més r...
    Disponibilitat inmediata

    24,80 €

  • SER MONITOR I MONITORA
    FUNDACIO PERE TARRES
    Quina empremta deixa en la vida personal i professional l’experiència de ser monitor o monitora de lleure? Quina petjada deixen en el camí de la vida dels infants, adolescents i joves als que acompanyen? A aquestes preguntes, i a moltes més, intenta donar resposta aquest llibre que recull en primera persona el testimoni i les experiències de persones que estan fent o han fet de...
    Disponibilitat inmediata

    16,00 €

  • 100 ACTIVIDADES DE ÁMBITO ARTÍSTICO PARA PRIMARIA
    GARCÍA GARCÍA, JOSUÉ
    El libro que tienes en las manos pretende ser un libro práctico y útil ya que, como su título indica, propone 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Las actividades que propone siguen una estructura común: materiales necesarios para llevarlas a cabo; descripción de la propuesta; desarrollo y actividades alternativas. De esta manera el profesorado, en función de las ...
    Disponibilitat inmediata

    20,50 €

  • LA PEDAGOGIA DEL PROJECTE
    TROBAJO PUJADAS, NÚRIA
    Aquest llibre explica els orígens del mètode del projecte –una metodologia activa i globalitzada– als Estats Units i alguns dels precedents al nostre país. Parla de quina ha de ser l’actitud del docent que vulgui treballar amb aquest sistema i de l’avaluació formativa com un dels eixos del mètode. La pedagogia del projecte. La mirada al cel i els peus a terra també narra, sobre...
    Disponibilitat inmediata

    23,00 €