LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

LA PARÁLISIS CEREBRAL. DIAGNÓSTICO E INTERVENCIÓN LOGOPÉDICA

PUYUELO SANCLEMENTE, MIGUEL / PÓO ARGÜELLES, PILAR / CORONAS PUIG-PALLAROLS, MARC / LATORRE COSCULLUELA, CECILIA / FUENTES VIA, SILVIA

20,80 €
IVA incluido
No disponible
Editorial:
EOS INSTITUTO DE ORIENTACION PSICOLÓGICA
Año de edición:
2017
Materia
Mètodes de llengua. aprenentatge
ISBN:
978-84-9727-703-7
Páginas:
264
Encuadernación:
Bolsillo

El tratamiento de los problemas del lenguaje en niños con parálisis cerebral y en las distintas formas de disartria infantil, comprende un diagnóstico y un tratamiento específicos, así como el conocimiento de toda una serie de técnicas que permiten trabajar comunicación, lenguaje, voz y habla, en ocasiones durante muchos años, con resultados sorprendentes.
El libro describe y explica muchas de estas técnicas y formas de trabajar por parte de los logopedas , formando equipo con familias y centros educativos.
Las actividades descritas de forma exhaustiva y muy práctica incluyen muchos recursos para el especialista en lenguaje, para las familias y para los educadores.
Los autores suman muchos años de experiencia clínica, educativa e investigadora que vuelcan en el libro.

Artículos relacionados

  • LLEGIR, ESCRIURE: ACCIONS DE REVOLTA
    SZWARC, LAURA
    «Llegir, escriure, accions de revolta», és un text-guia que ens acompanya pels replecs de les paraules i que, com expressa Horacio González, «a més de donar pautes de treball per a promotores/mediadores de la lectura en diversos ambients socials, desvetlla amb subtilesa què és la lectura, què és la poesia, quin és el seu misteri íntim que pot ser trobat, però que possiblement e...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    15,00 €

  • COSES QUE DIUS EN CASTELLÀ QUE PODRIES DIR EN CATALÀ
    CAPDET LÓPEZ, POL
    Avui els catalanoparlants tenen dues maneres de renunciar a la pròpia llengua. Una és passar-se al castellà tan bon punt el seu interlocutor se'ls adreça en aquesta llengua. L'altra és fer-se perdonar el pecat de parlar català salpebrant el seu discurs amb expressions castellanes, sigui per desídia o ignorància. La llengua catalana no s'empobreix tant en els registres cultes o ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    14,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE DE L'ALUMNE, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    32,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE D'EXERCICIS, 5
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE D'EXERCICIS, 4
    A Punt és un mètode d?aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €

  • A PUNT. CURS DE CATALÀ. LLIBRE D'EXERCICIS, 2
    VILAGRASA GRANDIA, ALBERT
    A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d?acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d?Europa, amb un enfocament basat en l?acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l?ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats ...
    En estoc - Disponibilitat immediata

    20,00 €